"כוכב הכדורגל ואשתו יכולים לעשות סקס 12 פעמים ביום אחד"

וונדה איקרדי | פרטי, ספורט1

העיתונאי המוכר דניאל אדאני הצהיר שהחלוץ ואם ילדיו יכולים לקיים יחסי מין בכמות דו ספרתית של פעמים ביום, והבהיר שזה לא חריג. אשתו של השחקן אישרה את הדברים בעבר: "אם הוא מנצח - יש חגיגה"

(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון דאג החלוץ מאורו איקרדי לשתף שלל תמונות של ושל אשתו וונדה ובכך למעשה ניסה לשדר שהכל מושלם בחייהם במהלך חופשה באיביזה. השיתופים שלו מגיעים אחרי שמדורי הרכילות ברחבי העולם סערו בעקבות הודעה קולית שבה נשמעת אשת הכדורגלן אומרת ש"נמאס לה" ושהיא טסה לארגנטינה כדי להתגרש משחקן פ.ס.ז'. הוא הכחיש את השמועות וכתב בסטורי שהוא "מרחם על מי שמאמין" לכל אלו שמפרסמים את הדברים הללו עליו ועל אשתו. 

בצל השמועות על פרידה, העיתונאי האיטלקי דניאל אדאני שחי ונושם את עולם הכדורגל, דיבר בלייב באינסטגרם שלו על "חיי המין של כדורגלנים" וחשף: "מאורו איקרדי ואשתו וונדה יכולים לעשות סקס גם 12 פעמים ביום". הוא הוסיף שממה שהוא יודע, זה לגיטימי בעולם המושגים של כדורגלנים. באחד הראיונות עם וונדה בעבר, היא הודתה שהם יכולים לשכב "מספר רב של פעמים ביום, אבל אם מאורו מפסיד משחק הוא אפילו לא מסתכל עליי. אם הוא מנצח – יש חגיגה".

סביר להניח שהמספר הלא הגיוני הזה פחות בא לידי ביטוי במערכת היחסים שלהם בשנה האחרונה לאחר הטלטלה שספגה מאז פרשת הבגידה. אתמול בלילה (שלישי) דאגה אשת הכדורגלן והסוכנת של החלוץ לפרסם גם היא הבהרה בסטורי שלה בפני 13.6 מיליון העוקבים שלה, שם התייחסה לכך שה"עוזרת" שלה הדליפה הודעה קולית בה היא אומרת שהיא רוצה להתגרש מבעלה: "אין לי שום חובות כלפיה, דאגתי לה לכל דבר אפשרי ואני אתבע אותה על הוצאת דיבה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי