"אני מאוהבת בבעלך מאור": ההודעה שהשאירה את מירן בוזגלו בשוק

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

"אני צריכה לדאוג או להיעלב?", תהתה אשתו של כדורגלן העבר באינסטגרם ושיתפה את העוקבים במסר המפתיע שקיבלה

(גודל טקסט)

הרשתות החברתיות הפכו את החיים להרבה יותר נגישים וכיום כל אחד יכול לשלוח לאיזה סלב שהוא רק ירצה איזו הודעה שבא לו, כאשר קיים סיכוי לא מבטול שהוא אף יזכה לקבל מאותו מפורסם תשובה. כך קרה לבחורה שהגיבה למירן בוזגלו באינסטגרם והחליטה לשלוח לה את ההודעה הבאה: "שתדעי לך, אני לסבית, אבל אני מאוהבת במאור. בוקר טוב".

ההודעה שקיבלה מירן
ההודעה שקיבלה מירן | מסך, אינסטגרם

כך פתחה אשתו של כדורגלן העבר את היום, כשקיבלה את ההודעה המדוברת מאחת מ-409 אלף העוקבים שלה באינסטגרם והחליטה לשתף את העוקבים בכך בסטורי. "נו תראו מה זה, אפילו לסביות מאוהבות בו, אוי לי. לדעתכם אני צריכה להיעלב או לדאוג"? כתבה מירן. למעלה מ-70 אחוזים מהמצביעים קבעו שהיא צריכה לדאוג ולא להיעלב, אבל לא נראה לנו שיש לה סיבה.

כזכור, בעבר שיתפה מלכת היוגה בתוכנית הריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס" בכך שהיא הייתה קנאית לבעלה, כמו למשל במהלך הקמפיין המשותף שצילם ללי קופר עם שיר אלמליח ובאופן כללי, שהיה לא פשוט לחיות לצידו של כוכב כדורגל שזוכה לביקוש בקרב נשים רבות. היום, לשמחתה, היא עברה שינוי של 180 מעלות, הרבה בזכות היוגה ובזכות הקהל הענק שלה שתומך בה וגורם לה להרגיש אהובה, ככה שלקנא זה ממנה והלאה והעובדות מדברות בעד עצמן. אגב, מירן השיבה לאותה עוקבת שכתבה שהיא מאוהבת במאור וכתבה: "מבינה אותך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי