כדורגלן מוכר התגרש מאשתו לטובת זמרת מפורסמת: "הורסת משפחות"

טיני סטוסל
טיני סטוסל | מסך, אינסטגרם

לאחר שנפרד רשמית מאם ילדיו, הקשר הצהיר בפני כולם על הזוגיות החדשה שלו ואישר את החששות של האקסית, שבזמנו האשימה: "לעולם לא אבין את הנשים שמתעסקות עם גברים נשואים והורסות משפחות"

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל ממשיך לסעור, אבל הפעם מחוץ לכר הדשא. תשאלו את רודריגו דה פול, שחקנה של אתלטיקו מדריד, ששנת 2022 תיזכר עבורו ככל הנראה כמטורפת בחייו. בחודש מאי האחרון פירסמנו שהכדורגלן והזמרת הענקית טיני סטוסל פצחו ברומן, שנייה וחצי אחרי שנפרד מאשתו, הדוגמנית קמילה חומס. הגרושה הטרייה יצאה מדעתה מאחר והייתה בטוחה שהסיבה שעזב אותה היא הקשר שהתחיל עם הסנסציה הדרום אמריקאית, והוא מצידו שמר על שתיקה, עד לרגע זה. 

כזכור, ינינה לאטורה,העיתונאית שחשפה את פרשת הבגידה בין הזוג איקרדי, סיפרה את האמת מאחורי הפרידה של הדוגמנית שהייתה צמודה לקשרה הארגנטינאי של אתלטיקו בשמונה השנים האחרונות: "במהלך הקופה אמריקה, שבה בילה 45 ימים מחוץ לבית, דה פול הבין שהוא כבר לא אוהב את קמילה שהיא גם אם שני ילדיו. כשחזר למדריד, החליט להיפרד ממנה. הוא שבר את הלב שלה כשאמר לה שהוא כבר לא אוהב אותה והיא לא האמינה כי לא הפסיקה לאהוב אותו לרגע".

השבוע החליט הכדורגלן שעבר מספיק זמן וכעת שהוא גרוש גם על הנייר, החליט לחשוף את האהבה החדשה בחייו, בדיוק כפי שחשדה אשתו לשעבר" הוא מאוהב עד לראש בטיני. דה פול שיתף תמונת סלפי כשהוא מנשק את הזמרת וכתב: "תודה על הימים האלו". טיני, לה 18.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, לא היססה להגיב וכתבה לו חזרה: "אתה כל כך יפה". 

קמילה האקסית כבר לא עוקבת ולא הגיבה מאחר והיא הייתה בטוחה שהסיבה לפרידה מבעלה לשעבר נעוצה ברומן החדש עם הזמרת הארגנטינאית. כשנפרדו כתבה: "לעולם לא אבין את הנשים שמתעסקות עם גברים נשואים והורסות משפחות". מסקנה שלנו: ארגנטינאים ממש אוהבים טלנובלות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי