"והיא עוד מתלוננת": לא תאמינו איך נראית ספיר ינקו לאחר הלידה

ספיר יולי
ספיר יולי | אינסטגרם

שוער בני ריינה החמיא לאשתו, שילדה את בתם הבכורה: "ככה היא נראית שלושה חודשים אחרי הלידה". גם אלמוג מיכה, הדס קנדיל ואוריין ג'רפי מציגות גזרה לא הגיונית ולא משאירות שום זכר להריון. לראות ולקנא

(גודל טקסט)

הריון, כידוע, הוא דבר לא פשוט. ברוב המקרים ההריון מביא איתו תופעות לוואי מוכרות, מהן קשה להתעלם. לכן, לראות נשים שאין אצלן כל זכר לעובדה שעד ממש לא מזמן נשאו בתוכן זה לא מובן מאליו, וומצליח לעורר השראה בקרב המדור. במקרה שלנו, נשות הכדורגלנים מציגות גזרה לוהטת, כל זאת כאשר עד לעת האחרונה הן היו בהריון – ומי אנחנו שלא נרים להן?

לפני כארבעה שבועות ילדה אלמוג מיכה את אמה, בתם הבכורה שלה ושל דור מיכה. לאחרונ היא כבר שיתפה תמונה עם בעלה כשהיא אוחזת בעגלה ולובשת חולצת בטן. כן כן, פחות מחודש אחרי לידה, אשת הכדורגלן הצעירה מציגה גזרה מעוררת קנאה – ואנחנו תוהים לעצמנו מה הסוד שלה. בסמוך אליה, אוריין ג'רפי, אשתו של שוער מ.ס אשדוד יואב ג'רפי, ילדה את ריף המתוק, בנם השני אחרי בתם הבכורה נועה, וכבר בברית שלו נראתה מיליון דולר. ללא ספק נשים שמעוררות בנו השראה.

מי עוד? ספיר יולי ינקו, אשתו של שוער בני ריינה אריק ינקו, עברה להתגורר בחדרה בזכות הקבוצה החדשה של בעלה, כל זאת שלושה חודשים בלבד אחרי לידת בתם הבכורה, מיה. ינקו רצה לפרגן לחצי השני שלו ושיתף סטורי מעלית, תוך שהיא מציגה גזרה לא הגיונית, וכתב: "ככה היא נראית 3 חודשים אחרי לידה והיא עוד מתלוננת". המדור נשאר המום. גם הדס קנדיל, אשתו של שחקן מכבי ת"א מאור קנדיל, ילדה את בנם הבכור רום בתחילת חודש מאי, ולאחרונה פקדה את נתב"ג בדרך לחופשה קיצית עם המתוק הקטן והציגה גזרה חלומית. הקיץ הזה חם ולוהט, והרבה בזכות נשים כאלו. כל הכבוד לכן. 

פצצת על. ספיר ואריק ינקו | צילום: אינסטגרם
הדס קנדיל לוהטת בנתב"ג | צילום: אינסטגרם
אלמוג מיכה לא הגיונית | צילום: אינסטגרם
אוריין ג'רפי חלומית | צילום: פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי