אחרי התמונות שדלפו ועוררו זעם: המאבק בין שאקירה לפיקה עולה מדרגה

ג'רארד פיקה, שאקירה
ג'רארד פיקה, שאקירה | Alex Pantling / Staff

לאחר ששחקן ברצלונה תועד עם זוגתו הצעירה והזרמת רתחה, השניים "מצאו" סיבה נוספת להסתכסך ואף אחד מהם לא מוכן להתפשר. זה יסתיים בבית המשפט?

(גודל טקסט)

אחרי שהתמונות של ג'רארד פיקה וזוגתו הצעירה דלפו לרשת והאקסית ושאקירה רתחה מזעם, בספרד מדווחים כעת ששחקן ברצלונה והזמר המפורסמת מנהלים מאבק משפטי על הילדים שלהם וכן גם ועל הנכסים הרבים והמשותפים שלהם. 

אחרי שעלתה השאלה האם הילדים יעברו למיאמי יחד עם הזמרת הקולומביאנית, כעת מגיע "ריב" חדש. הפעם על הפרק: המטוס הפרטי שקנו השניים לפני מספר שנים לטיולים המשפחתיים שלהם.,כך פירסם העיתונאי חואן קרלוס אורטגה ב'פרנסה ליברה'. קרלוס טוען שהפרודים הטריים מתחרים על המטוס המפואר ששוויו מוערך בכעשרים מיליון דולר. מדובר במטוס מנהלים בגודל בינוני, מדגם 'Learjet 60XR', שמסוגל להכיל עד עשרה נוסעים. 

כפי שפורסם על ידי 'פרנסה ליברה', המטוס השודרג משנה לשנה כדי לענות על כל הבקשות והרצונות של שאקירה ופיקה. זה היה ה"בייבי" שלהם, הם השקיעו בו לא מעט זמן וכסף, וכעת אף אחד מהשניים לא מוכן לוותר. הוא כולל חדר שינה להורים, חדר שינה נוסף עם שתי מיטות לילדים, חדר אוכל משפחתי וחדר עם טלוויזיית פלזמה ענקית עבור מילאנו וסשה, ילדיהם, במהלך טיסות ארוכות. כאמור, גם שאקירה וגם פיקה אינם מוכנים לוותר על הנכס היוקרתי, וזו הסיבה שהם הכניסו את עורכי הדין שלהם לתמונה. 

צריך לזכור שהתוכנית של הזמרת המפורסמת היא להתגורר במיאמי, בעוד שהכדורגלן ימשיך בתפקידו בברצלונה. ומה יקרה אם שאקירה אכן תעזוב לארה"ב בסופו של דבר? המדור סבור כי לפיקה מגיע לשמור את המטוס הפרטי, וזאת כדי שיוכל לטוס לבקר ילדיו מתי שרק ירצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי