אשתו של שחקן מכבי חיפה נגד האוהדים: "איפה הכבוד הבסיסי שלכם?"

play
נוי ביבי מאיר | אינסטגרם
יוסי בניון מצלם את קללות אוהדי מכבי חיפה נגדו בנתב"ג 00:15

אחרי שבניון ספג קללות קשות בנתב"ג, בת הזוג של הכדורגלן התייצבה לצד שחקן העבר של המועדון: "שום דבר לא מצדיק שאדם יושפל בצורה כזאת, אל תתנו יד לתופעה הזאת". אוואט: "התנהגות דוחה"

(גודל טקסט)

הרוחות בכרמל עדיין סוערות. אחרי שיוסי בניון ספג קללות קשות מקומץ אוהדי מכבי חיפה בנתב"ג, אשתו של רז מאיר, נוי, יצאה להגנתו ולא חששה להתבטא נגד אותם בודדים שגידפו את המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, ששהה במקום עם אשתו ותיעד את האירוע המגעיל.

"איזו בושה! איפה הכבוד הבסיסי שלכם? אני לא מצליחה להבין איך מגיעים למצב שמקללים בן אדם ועוד ליד המשפחה שלו, ועוד בכלל בהתחשב בעובדה שמדובר באחד השחקנים הכי גדולים ומוערכים שאי פעם היו כאן", כתבה נוי והבהירה: "חציית הקווים בין החיים האישיים למגרש חייבת להיפסק. פשוט בושה ענקית שיש קומץ אוהדים שמרשה לעצמו להתנהג ככה בשם המועדון. אל תתנו יד לתופעה הזאת. לא ברשת ולא במציאות. שום דבר לא מצדיק שאדם יושפל בצורה כזאת!".

גם דודו אוואט, שוער מכבי חיפה ונבחרת ישראל בעבר, התייצב לצד חברו יוסי בניון וכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "בניון תמיד יהיה אחד השחקנים הגדולים של חיפה ושל הכדורגל הישראלי. התנהגות כזאת דוחה של קומץ אוהדים רחוקה מלייצג את מאות אלפי האוהדים הטובים והנאמנים שמכבדים את ההיסטוריה, את בניון ואת שחקני העבר של המועדון".

יוסי בניון ומכבי חיפה חוגגים זכייה בגביע המדינה
יוסי בניון ומכבי חיפה חוגגים זכייה בגביע המדינה | ערן לוף

ממכבי חיפה נמסר בתגובה לאירוע: "אנו מגנים לחלוטין את ההתנהגות כלפי יוסי ורעייתו מצד אותם אוהדים. ליוסי בניון זכויות רבות בהיסטוריה של המועדון שלנו, בהישגים וברגעים שאף אוהד לא ישכח. להתנהגות שכזו אין מקום בכלל ובפרט כלפי שחקן עבר שלנו, ואנו מגנים אותה!".

עוד באותו נושא: דודו אואט, יוסי בניון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי