זה סופי? דרמה גדולה בחייו האישיים של דודו אוואט

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

לאחר חמש שנות זוגיות, הפתעה גדולה בביצה המקומית: על פי דיווח של ערן סוויסה, שוער העבר וארוסתו הפרידו כוחות לתדהמת כולם. וגם: בזמן שאביגיל מציגה גזרה לא הגיונית וחוגגת, אוואט העביר מסר

(גודל טקסט)

הפתעה גדולה בביצה המקומית: דודו אוואט וארוסתו אביגיל עייש נפרדו לאחר חמש שנות זוגיות, כך על פי דיווח שפירסם העיתונאי ערן סוויסה מ"ישראל היום" . כזכור, בחודש דצמבר האחרון השניים התארסו על המסך מול כל מדינת ישראל במסגרת פרק ספיישל של "הישרדות VIP.

על פי אותו דיווח שפורסם היום (רביעי), דודו ואביגיל הפרידו כוחות כבר לפני מספר שבועות והפרידה נעשתה ברוח טובה, אולם בדיקה קצרה שלנו גילתה כי הם מיהרו להוריד זה מזו עוקב באינסטגרם, אבל בינתיים לפחות הם לא מחקו את התמונות המשותפות, כך שאולי עוד יש תקווה.

המסר של אוואט
המסר של אוואט | מסך, אינסטגרם

לאחר ששימש בתור אחד הפרשנים לפני ואחרי המשחק של מכבי חיפה בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות, אוואט כתב אתמול באינסטגרם בשעת לילה מאוחרת: "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. משפט שילך איתי לעד". במקביל, אביגיל נופשת במיקונוס, חוגגת ומתגאה בגזרה הלא הגיונית שלה. מה יעלה בגורלו של הזוג האהוב והאם יש סיכוי לקאמבק מהאגדות? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי