בגלל הטירוף? ישראל קטורזה הודיע על "פרידה" מברק בכר

ברק בכר מאמן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הקומיקאי, שידוע כחברו הטוב של מאמן מכבי חיפה, ככל הנראה הוצף בבקשות לכרטיסים למשחקי הבית של הקבוצה בילגת האלופות והודיע בצחוק על "סיום מערכת היחסים בין השניים", לפחות זמנית

(גודל טקסט)

בהלת הכרטיסים למשחקי הבית של מכבי חיפה בליגת האלופות נמצאת בשיאה. כידוע, אלופת ישראל בשנתיים האחרונות תארח בשלב הבתים את פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה ליסבון, ומלבד האוהדים הירוקים, שהולכים אחרי הקבוצה לכל מקום, לא מעט אנשים מנסים להשיג כרטיסים, בעיקר למשחק מול אלופת צרפת שבמדיה משחקים ליאו מסי, קיליאן אמבפה וניימאר.

אותם מחפשי כרטיסים פונים לכל מי שלדעתם יכול לסייע, כשמי שככל הנראה הוצף לאחרונה בבקשות הוא הקומיקאי ישראל קטורזה, חברו הטוב של מאמן מכבי חיפה ברק בכר, שהודיע בתגובה באינסטגרם שלו כי "בזמן הקרוב החלטתי בהחלטה משותפת להפרד מברק בכר. הייתה לנו תקופה יפה ביחד, אבל מאז העליה לשלב הבתים הרגשתי צורך לקחת פסק זמן ממנו".

קטורזה כמובן התלוצץ, הסביר את "ההחלטה" ובעצם העביר מסר למבקשים: "כל מי שמבקש ממני כרטיסים, בבקשה אל תעשו זאת כי זה מזכיר לי אותו. אני מאמין שאחרי שיסתיים המסע באירופה נחזור".

מכבי חיפה צפויה לפרסם בימים הקרובים את מתווה הכרטיסים לשלושת המשחקים בליגת האלופות, כאשר מי שיקבלו עדיפות הם יותר מ-20 אלף המנויים של הקבוצה שיוכלו להבטיח את מקומם באצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי