הטרנסג'נדרית שנקשרה עם קיליאן אמבפה חשפה את ההודעות הקשות

אינס ראו | אינסטגרם

הדוגמנית אינס ראו, עליה דווח בצרפת שהיא בזוגיות עם חלוץ פ.ס.ז', ענתה לעוקבים שתקפו אותה באינסטגרם בפוסט בו סיפרה על בעיות משקל: "מי שלא אוהב את זה, מוזמן להסיר עוקב"

(גודל טקסט)

ביממה האחרונה חיי האהבה של קיליאן אמבפה לא יורדים מהכותרות, לאחר שבצרפת דווח שהוא יוצא עם אינס ראו, הדוגמנית הטרנסג'נדרית הראשונה שהצטלמה לשער מגזין "פלייבוי". אם אכן כך הדבר, הכוכב בן ה-23 יהפוך לכדורגלן הראשון שמצהיר על זוגיות עם בן או בת זוג אשר שינו את מגדרם, הליך אותו עברה ראו כשהייתה בת 16.

בצרפת טוענים שהשניים החלו את מערכת היחסים ביניהם בחודש מאי האחרון, כאשר תמונת פפראצי בה הם נראים מבלים על יאכטה כשהוא נושא אותה עלי ידיו, מופיעה בכל מקום. התמונה הפכה לוויראלית תוך דקות, כאשר 72.5 מיליון העוקבים של הצרפתי נותרו המומים לנוכח הידיעה. חלקם בטוחים שהקשר חסר סיכוי, אך רבים דווקא מעודדים אותו ושמחים בשבילו. "יופי אמיתי זורח מהנשמה", כך כותבת הדוגמנית בת ה-32 בפרופיל בחשבון האינסטגרם שלה. ואם אמבפה אכן התאהב בה, כנראה שגם הוא חושב כך.

סיפור החיים של ראו מדהים ומעורר השראה, ולמרות הביקורות הקשות של החברה כלפי מי שנולדה כגבר והחליטה ללכת אחרי האמת שלה ולהפוך לאישה – היא גאה במי שהיא וחותרת לקדם את ערכיה. הצמודה החדשה של אמפבה אוהבת להתנדב בבתי יתומים מסביב לעולם, מעצימה נשים, מטפלת בחיות ומתעסקת המון בסוגיות משקל והפרעות אכילה. לאחרונה שיתפה פוסט על כך שהיא מקבלת הודעות שנאה בנוגע למשקל שלה שפוגעות בה מאוד, וכמה זה חשוב לשים לב לנערות צעירות שעלולות לקחת את זה למקום קיצוני, בניגוד אליה. 

אינס כתבה: "שיתפתי אתכם בחרדות שלי וקיבלתי מאות הודעות שנאה לגבי המשקל שלי שמאד פגעו בי וזו לא הפעם הראשונה. כן, אני אישה רזה, זה הטבע שלי ואני לא יכולה לשנות את זה וכאישה טרנסית יכול להיות שהעצמות שלי יותר בולטות, וזה בסדר. אני מרגישה טוב במקדש הפרטי שלי, הגוף שלי, וצריך לחגוג את השוני בין כל אחד ואחת ולא לבקר אותו. אני מרגישה בריאה וסקסית ככה, ומי שלא אוהב את זה – מוזמן להסיר עוקב". גם ויקטוריה בקהאם, אשתו של אגדת הכדורגל האנגלית דיוויד בקהאם, קיבלה מאות אלפי הודעות שמבקרות את גופה הרזה, ואכן ניתן לראות את קווי הדמיון בין השתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי