"כל הגוף שלי צמרמורת": אריאל הרוש הציל משפחה שלמה

מוכן לחיים שאחרי הכדורגל. אריאל הרוש | מאור אלקסלסי

שוערה של הפועל באר שבע הפגין ערכיות ולב ענק, ויחד עם אשתו לי מאי פעל בצניעות מאחורי הקלעים על מנת לעזור למשפחה אשר קרסה כלכלית ונזרקה לרחוב

(גודל טקסט)

בקבוצה הכי פעילה ומלאת טוב בפייסבוק, קבוצת "המלאכים", נחשף המדור לסיפור המרגש הבא: "משפחה שלמה נזרקה לרחוב מקרוואן רעוע, בלי כסף ובלי מקום לעבור את הלילה עם חמישה ילדים קטנים שבוכים – עשינו על זה לייב בפייסבוק ולא תאמינו מי הגיע! השחקן אריאל הרוש, בשקט בשקט, רתם את כל החברים שלו, שחקני הפועל באר שבע, והשיג סכום ענק וכבר מחר המשפחה נכנסת לדירה שכורה חדשה. ולא רק זה, הוא גם דאג למשאית מלאה בריהוט חדש. הוא בכלל לא יודע שאני כותב את זה, אבל מגיע לו ולכל השחקנים, שבזמן הפנוי שלהם גם יודעים לעשות טוב לאנשים שצריכים, וזו אות תודה".

המדור פנה לשוער האדומים מבירת הנגב כדי לשמוע את תגובתו על המקרה. הרוש הנבוך לא רצה שזה יתפרסם, אך הבין שישמש דוגמא לאנשים לעזור לאחרים: "עמית סאסי הוא חבר שלי, עושה הרבה חסדים והוא משתף ברשתות החברתיות והמקרה הזה הגיע אליי", סיפר, "זה היה מקרה חריג מאוד והבנתי שחייבים לעזור למשפחה. אני העליתי לאינסטגרם וביקשתי שכל מי שיכול – שיתרום. פתחתי קבוצה בפייבוקס וביקשתי מהחבר'ה בקבוצה שכל אחד ייתן מה שהוא יכול".

אריאל הרוש | פייסבוק

גם החצי השני של הרוש, אשתו לי מאי, נרתמה למשימה ובשיתוף פעולה מלא גייסה את כל מי שהיא רק הייתה יכולה. "פרסמנו את זה אצלי ואצל אריאל וכל החברים מהדרום נרתמו לעזור. כל אחד תרם כמה שהוא היה יכול ומצאנו למשפחה דירה בנתיבות. שנינו חברים בעמותה 'המלאכים של שניר', וזה לעשות טוב לאנשים, לשמש דוגמא לאחרים ולעזור אחד לשני", הוסיפה אשת הכדורגלן.

"הכנסתי הרבה אנשים לסיפור הזה, רצינו לעזור להם כי הבנתי שאין להם איפה לישון, ולכן עשינו את זה ומצאנו להם בית. ברוך השם סידרנו לילדים גם בגדים וצעצועים משמואל מכפר השעשועים להבים, ועכשיו לאט לאט ממלאים להם את הבית עד שהכל יהיה מסודר. נרים אותם מהקרשים וגם נעזור להם למצוא מקום עבודה. הכי חשוב זה לשמור על כבוד המשפחה, יש בזה ברכה", הוסיף הרוש, וריגש את המדור ואת אלפי האנשים שהגיבו לפוסט בתדהמה.

שוער באר שבע ונבחרת ישראל ממשיך ללוות את המשפחה אשר קרסה כלכלית בקורונה, ולמעשה שינה להם את החיים: "ערבות הדדית ועזרה לחלש – זה המסר הכי חשוב כאן. לעזור לאחר כי מה שפשוט בשבילנו, בשבילם זה החלום וזה שווה יותר מהכל. אם זה יגרום גם לאחרים להירתם ולעזור למי שזקוק, אז עשינו את שלנו". איזה כיף לפתוח שנה חדשה עם סיפור כזה שמשאיר אותנו חסרי מילים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי