לאשתו של שחקן מכבי חיפה נמאס כבר: "די עם זה, בבקשה!"

עמית פיליפ
עמית פיליפ | מסך, אינסטגרם

הטירוף סביב הגעת מסי וניימאר לארץ נמשך. זוגתו של הכדורגלן הירוק הוצפה בבקשות לכרטיסים למשחקי הקבוצה בשלב הבתים של ליגת האלופות, והבהירה: "אין לנו את היכולת לעזור ולהמציא עוד מקום באצטדיון"

(גודל טקסט)

רגע לפני שתתארח בליסבון אצל בנפיקה במחזור פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, מכבי חיפה הצליחה לנצח את שלושת משחקי הפתיחה של ליגת העל, כולל את המפגש אתמול (שבת) בטרנר נגד הפועל באר שבע, עם שער מתוק ויקר עמוק בתוך תוספת הזמן שסידר מאזן מושלם ושלוש נקודות חשובות. "איזו קבוצה", כתבה עמית פיליפ, אשתו של סאן מנחם בחשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים למעלה מ-51 אלף איש, על גבי צילום מסך של השחקנים מתחבקים אחרי הניצחון.

עוד לפני, שיתפה הפאשניסטה בעלת מותג האופנה בעוד נושאים הקשורים לקבוצה של בעלה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה. אשת הכדורגלן, כמו לא מעט אנשים אחרים שקשורים למועדון הירוק, מקבלת מספר פנויות לא הגיוני בנוגע לכרטיסים למשחקי ליגת האלופות והחליטה לשים לזה סוף ולהבהיר כי הגיעו מים עד נפש: "אנשים יקרים! בבקשה די לבקש מאיתנו כרטיסים/מנויים למשחקי ליגת האלופות. אתם גם מתחילים את ההודעה ב'אני בטוח שאת מקבלת מיליוני הודעות בנושא', אז במה אתם שונים? אין לנו את היכולת לעזור ולהמציא עוד מקום באיצטדיון, או לעקוף את החלטת המועדון מי רשאי לקנות או לא לפי ותק המנוי".

בעקבות הסטורי המדובר בו הבהירה אשתו של המגן שהיא לא יכולה לעזור עם כרטיסים לא משנה מה, אחד האוהדים החליט להעלות חיוך על פניה. על הרכב של אשת הכדורגלן החיפאית חיכה פתק מאחד האוהדים שהחליט לצוטט בדיוק את מה שהיא רשמה וכתב: "היי עמית, אני בטוח שאת מקבלת מלא הודעות בנושא, את יכולה לעזור לי עם כרטיס למשחק מול פריז? 052-538164-8. תודה". כמובן שעמית צחקה מהבדיחה מאחר ומספר הטלפון הוא המספר המפורסם משירה של אנה זק "מי זאת". 

עמית וסאן
עמית וסאן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי