אוואט "התייחס" לביטול החתונה וספק עקץ, ג'קי אזולאי תמכה‎‎

דודו אוואט | באדיבות דף הפייסבוק של הישרדות

שבועיים לאחר הפרידה הדרמטית, כל הסימנים מצביעים על פיצוץ ביחסים בין שוער נבחרת ישראל לשעבר לבין זוגתו עד לא מזמן. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

שמונה חודשים לאחר שכרע ברך בשידור חי והציע לזוגתו לשעבר להינשא לו, ושבועיים בלבד מאז שסיפרנו לכם על הפרידה של שוער נבחרת ישראל בדימוס מאביגיל עייש- דודו אוואט שוב בכותרות. אחרי שאשת הכדורגלן לשעבר הספיקה לבלות עם חברה במיקונוס, לחגוג במלון יוקרתי בתל אביב ולשתף ברשתות תמונות שלא משאירות יותר מדי מקום לדמיון, הגיעה תגובתו של אוואט. שוער העבר העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא "מתייחס" לתחושות שלו בעקבות הפרידה.

אוואט שיתף תמונה שלו עם סיגר, וכתב: "כשאתה מתבגר אתה מבין שיש יותר כוח ללהיות בשקט מאשר להוכיח את הנקודה שלך", רמז עבה שככל הנראה מופנה לזוגתו לשעבר. עוקביו מיהרו לתמוך בו, וקשה היה לפספס תגובות כמו "שתזכה לזיווג הגון", "ברור למי אתה רומז משהו בפוסט הזה" או "כל כך נכון ואמיתי". הגדילה לעשות בת הברית שלו מהישרדות VIP וחובבת הכדורגלנים ג'קי אזולאי, שהביעה תמיכה חד משמעית בקולגה לשעבר: "כשאתה דודו אוואט, אתה לא צריך להוכיח כלום".

בדומה אליה, גם מייקל לואיס, שמכיר את אוואט היטב, הגיב: "אמת!", ואודליה סוויסה הצטרפה לשלל האיחולים כשכתבה: "בכללי, לא צריך להוכיח לאף אחד כלום. געגועים", והוסיפה אייקונים צוחקים. אחרי חמש שנים שהם היו בלתי נפרדים, שכל המדינה ידעה מי זה "פאפי", אוואט ואביגיל החליטו להפריד כוחות עוד לפני שצעדו תחת חופה וקידושין, ומכאן נותר לנו לאחל לשניהם רק טוב ואולי גם לאיזה קאמבק קטן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי