תמורת מאות אלפי שקלים: הג'וב החדש של קורל סימנוביץ'

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

גאווה לאומית: אשתו של שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו נבחרה לנציגה הישראלית הראשונה של מותג אופנה יוקרתי ותככב כחלק מנבחרת בינלאומית. כמובן שבחרו בה כי "היא מהווה השראה לנשים רבות ואהובה במיוחד על הקהל הישראלי"

(גודל טקסט)

הרבה זמן לא סיפרנו לכם מה שלום הנציגה שלנו ב"לה ליגה": הישראלית הראשונה שגרמה לכדורגלן בינלאומי להתאהב בה, הלא היא קורל סימנוביץ'. לדוגמנית, שחוגגת בסוף השבוע הנוכחי את יום הולדתה ה-31, יש חיים חלומיים בברצלונה לצד בעלה סרג'י רוברטו ושני ילדיהם קיאה ודילן. כעת סימנוביץ' מתחדשת בג'וב מהסרטים: לראשונה, מותג האופנה הבינלאומי "GUESS" החליט ללכת על נציגה בישראל, ואשת הכדורגלן נבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה של המותג האייקוני בארץ.

מאז התפוצצה פרשת שי אביטל, אשר ייצג בין היתר את קורל ואת נטע אלחמיסטר, הנציגה שלנו בספרד מיוצגת על ידי חברת ADD, שסגרה את הג'וב הנחשק עבורה. כמו בעולם, המותג בוחר לשורותיו נשים המתכתבות עם שפתו הייחודית ומייצגות נשיות חזקה, תעוזה, סטייל, ואיכות גבוהה של סגנון חיים. סימנוביץ' תיקח חלק בקמפיינים של המותג בישראל בשנה הקרובה, ואף תככב בנבחרת המשפיעניות והדוגמניות של המותג בחו"ל כחלק מנבחרת בינלאומית.

יודעי דבר מעריכים שאשתו של שחקן ברצלונה תרוויח על כך סכום של כ-300-400 אלף שקלים. על הפרויקט החדש אמרה קורל: "אני נרגשת להצטרף להצלחה ולהובלת המותג 'GUESS' קדימה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בקמפיין ושיתוף פעולה במדינה שאני הכי אוהבת בעולם. מחכה כבר ליום הצילום הראשון שלנו יחד". ואם אתם תוהים לעצמכם מדוע בחרו דווקא בה, גל פרלמן, מנכ"ל ושותף בקבוצת "גלובל ברדנס גלרי", הסביר: "קורל מהווה השראה לנשים רבות בזכות היותה אהובה במיוחד על הקהל הישראלי והיא מלאת סטייל אישי לצד אימהות ונשיות מתפרצת. כמו כן, היא מזוהה עם חלק מערכי החברה, בהם אופנה, טרנד והצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי