פרימו יחרים את משחקי הנבחרת אם אצילי יוזמן. זהבי יצא להגנת השחקן

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה בחימום | מאור אלקסלסי

העיתונאי הוותיק הודיע בטוויטר כי בכוונתו להחרים את משחקי נבחרת ישראל אם כוכב מכבי חיפה יקבל זימון. אחיו של ערן שעובד בסוכנות שמייצגת את השחקן: "לא נראה לי שתוותר על השכר שלך בשביל זה"

(גודל טקסט)

העיתונאי הוותיק משה פרימו הכריז היום (ראשון) שאם עומר אצילי יוזמן לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחק מול נבחרת אלבניה בבלומפילד בליגת האומות בהמשך החודש, הוא יחרים את משחקיה. פרימו בן ה-61 צייץ בטוויטר את הדברים, וכצפוי זכה לשלל מחמאות לצד ביקורות, וזאת על רקע מעורבותו של מלך שערי ליגת העל וכוכב מכבי חיפה בפרשת הכדורגלנים והקטינות.

"אני משה פרימו, עיתונאי, פרשן ושדר כדורגל 34 שנים, מודיע, שאם עומר אצילי יוזמן לנבחרת ישראל אני מחרים את משחקיה. כמי שאוהד ואוהב את הנבחרת ורואה את משחקיה עשרות שנים, לא יכול לקבל שעומר אצילי ייצג אותי במדי נבחרת ישראל. זוהי מחאה פרטית שלי ובכל מקרה בהצלחה לנבחרת ישראל", כתב פרימו וזכה לאלפי לייקים ושיתופים ברשת החברתית.

לדבריו של פרימו הגיב גם סוכן השחקנים אבי זהבי, אחיו של ערן זהבי, שעובד בסוכנות שמייצגת את אצילי וכתב: "אז תחרים גם את ליגת העל, גביע המדינה, ליגת האלופות וכל שידור של משחק. לא נראה לי שתוותר על השכר שלך. לא מצדד במה שהם עשו, אבל בית המשפט קבע את מה שהוא קבע ואם הם מייצגים את ישראל במפעל אירופי, הם יכולים לייצג את נבחרת ישראל".

משחק הנבחרת הקרוב יתקיים ביום שבת בעוד כשבועיים, יממה לפני ערב ראש השנה, כאשר הסגל של המאמן אלון חזן צפוי להתפרסם מספר מים לפני ההתמודדות החשובה מול האלבנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי