לא רואה בעיניים: הדרישות של וונדה מקבוצתו החדשה של איקרדי

מאורו איקרדי, וונדה נארה
מאורו איקרדי, וונדה נארה | מסך, אינסטגרם

אחרי המעבר לגלאטסראיי, שנרקם בזכות אשתו הסוכנות, בספרד חשפו את רשימת הדרישות שהיא הציבה למועדון הפאר מאיסטנבול

(גודל טקסט)

בדרך כלל הם מככבים במדורינו בגלל חיי האהבה הסוערים שלהם, אך הפעם וונדה ומאורו איקרדי דווקא עוסקים בעיניינים מקצועיים וגם שם, כצפוי, יש הרבה עניין סביבם. כזכור, בשבוע שעבר נחת הארגנטינאי באיסנטבול וחתם בגלאטסראיי, אליה הושאל מפ.ס.ז', כאשר אשת הכדורגלן והסוכנת של איקרדי, הכינה רשימה מסודרת של שש דרישות מיוחדות עבור בעלה הכדורגלן. 

על פי דיוח ב"מונדו דיפורטיבו" הספרדי, גברת איקרדי הייתה זו שעשתה את כל המשא ומתן וסגרה את תנאי ההעברה שלו. בין הדרישות שהציבה לטורקים: נהג צמוד 24 שעות שיוכל להסיע אותו לאן שהוא חפץ ברחבי העיר, שף פרטי ובית ענק באזור הכי נחשב בעיר, מובן עם מערך אבטחה צמוד. בנוסף, וונדה דרשה שעד שיימצאו את הבית שמתאים להם בדיוק, הקבוצה תממן להם מלון עד לחודש דצמבר, ועוזרת אישית שתעזור לה למצוא בתי ספר לחמשת ילדיה.

איקרדי הן ה-29 הוצג בפני קהל האוהדים הענק של המועדון וקיבל הרבה אהבה, ונראה שהזוג הפרובוקטיבי שמח מהמהלך שעשה. וונדה שיתפה את 15 מיליון העוקבים שלה בכך שהיא כבר מתחילה ללמוד קצת מילים בטורקית ואנחנו רק נזכיר שישראל נמצאת שעה וחצי טיסה מאיסטנבול ואנחנו מארחים מדהימים. אחרי השנה המטלטלת שעבר, בה כמעט ולא שיחק במדיה של האקסית הצרפתית וכמובן פרשת הבגידה שלו באשתו, החלוץ ישמח לקצת שקט וכמובן גם לשוב לקרוע רשתות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי