פתח עסק והציג את בת הזוג החדשה: שחקן מכבי ת"א פורח

מערכת שמטפחת מצוינות. מכבי תל אביב | קובי אליהו

שחר פיבן, שפתח את העונה בצורה טובה ורשם מספר הופעות מצוינות, השיק את החנות החדשה שלו במודיעין, ועל הדרך הציג את זוהר הרוש. לירון שרון עם הפרטים המלאים והחברים שבאו להרים

(גודל טקסט)

איזה ערב סידר בלם מכבי תל אביב, שחר פיבן, לתושבי העיר מודיעין. בגיל 26, המכביסט התחדש בעסק משלו וכל החברים הטובים הגיעו לפרגן. ביחד עם השותף שלו אביתר, פיבן פתח סניף של חנות האלכוהול ‘היבואן' ואתמול (ראשון) התקיימה ההשקה החגיגית בהשתתפות חבריו לקבוצה הצהובה. 'היבואן' הוא אחד מנותני החסות של מכבי תל אביב, ועל כן הקשר עם הכדורגלן שסידר לעצמו אחלה ביזנס.

תור ארוך של המוני אנשים חיכה בכניסה לחנות לכל מי שהגיע לפגוש את כוכבי מכבי תל אביב, וליהנות ממחירים מיוחדים לרגל השקת החנות החדשה. בין מי שאיתרנו מהמכביסטים היה ניתן לראות את ערן זהבי, דן ביטון וארוסתו שרית אלבז, עידן נחמיאס ואשתו ההריונית שלי, דן גלזר, ניר ביטון, אופיר דוידזאדה, אבי ריקן, אייל גולסה, דניאל פרץ ודור פרץ, שנהנו מקוקטיילים ומאווירה חגיגית בצבעי המועדון שקישטה את המקום. 

גם ערן זהבי בא לפרגן
גם ערן זהבי בא לפרגן | מסך, אינסטגרם

חוץ מהעסק החדש של פיבן, מה שבעיקר עניין את המדור הייתה בת הזוג החדשה שלו, זוהר הרוש. אם להיות מדוייקים, היא לא ממש חדשה, השניים יוצאים כבר מספר חודשים, אך זו הפעם הראשונה שהמדור תופס אותם יחד באירוע מתוקשר ושמח להכיר אשת כדורגלן נוספת משורותיה של הקבוצה מתל אביב. מקורבים לשניים מספרים שהיא "בחורה מקסימ , ונראה שיש פה מאץ' טוב". אז עם זוגיות פוטוגנית, עסק חדש ופריחה על כר הדשא תחת ולדימיר איביץ'- העונה של הבלם הולכת להיות מוצלחת במיוחד. מברוק.

החברים לקבוצה הגיעו להרים
החברים לקבוצה הגיעו להרים | מסך, אינסטגרם
פיבן עם בת הזוג
פיבן עם בת הזוג | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי