לפני פריז: הכירו את בת הזוג החדשה של שחקן מכבי חיפה

רוני אלון
רוני אלון | מסך, אינסטגרם

כדורגלן האלופה שהפך למנייה בטוחה תחת המאמן ברק בכר, מנהל בחודשים האחרונים מערכת יחסים עם רוני אלון בת ה-22. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הקשר החדש שנרקם ומלהיב את הכרמל

(גודל טקסט)

למכבי חיפה יש הכל: מקום ראשון אחרי שתי אליפויות, שלב בתים בליגת האלופות והרבה עניין גם מחוץ לכר הדשא, בחייהם האישיים של השחקנים הירוקים. אחרי קיץ של חתונות, לידות, אירוסין ושאר שמחות, עכשיו בלמה בן ה-27 של האלופה, שון גולדברג, ששינה תפקיד במגרש והפך למנייה בטוחה תחת ברק בכר, יכול לשמוח ולהתפאר גם הוא בזוגיות חדשה ומסקרנת.

בסביבתו של השחקן אישרו שהוא נמצא בזוגיות עם יפייפיה בשם רוני אלון, וגם האינסטגרם מעיד על הקרבה בין השניים. לייקים ותגובות של החיפאי ממלאים את תמונותיה האחרונות של בת ה-22, ילידת רמת ישי, שהגשימה את החלום הגדול שלה והקימה מותג אופנה משלה שנקרא על שמה. לאשת הכדורגלן הטרייה חנות אינסטגרמית, שם סיפרה כי "הניסיון להפוך את החלום והפנטזיה למציאות גרמו לי להבין עוד יותר כמה אני מחוברת לאופנה", כשכל הדגמים בעיצובה האישי. 

לפני שנתיים היא השתחררה מהצבא, התחילה את הדרך המקצועית שלה, ובדרך טיילה עם חברותיה הטובות בברזיל. השניים צמודים בשלושת החודשים האחרונים, כאשר באוגוסט טסה רוני לשבועיים לאוגנדה, אפריקה, לתת ו"לעשות טוב" לילדים וחוותה את החוויה הכי עוצמתית בחייה כפי שסיפרה לעוקביה: "חזרתי מהמסע הזה עם תובנות. לתת זה לקבל, כסף זה לא הכל או כמעט ולא בכלל, גם מי שאין לו יכול להיות לא פחות מאושר. תודה על האפשרות לשפר ולהציל חיים של ילדים תמימים ומקסימים". הכדורגלן שלה לא שכח לפרגן: "גאה בך". כל שנותר לנו במדור זה להמתין להופעת הבכורה שלה בסמי עופר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי