הידיעה שתסעיר את מדורי הרכילות: מה קורה בין עדן פינס לניימאר?

ניימאר, עדן פינס
ניימאר, עדן פינס | מסך, אינסטגרם

לאחר שנפגשו במועדון תל אביבי ביולי, בסוף השבוע האחרון צפתה הדוגמנית הישראלית מקרוב בברזילאי של פריז סן ז'רמן מנצח את ברסט. ואם זה לא מספיק, גם אחותו של הכוכב, רפאלה, נכנסה חזק לתמונה

(גודל טקסט)

ניימאר לא מפסיק לייצר כותרות ואחרי הפרידה מברונה ביאנקרדי, נראה שהוא התגבר ממש מהר. בתחילת השבוע סיפרנו לכם על גבילי, הזמרת הברזילאית הלוהטת שצמודה אליו חזק לאחרונה וגרמה לו להשתתף בשלל סרטוני טיק טוק ולהפגין יכולות ריקוד מרשימות, אך כעת נראה שהיחסים שלו עם אחת הדוגמניות החזקות בישראל, עדן פינס, עלו שלב.

ניימאר, עדן פינס
ניימאר, עדן פינס | מסך, אינסטגרם

החיבה של ניימאר לישראליות ידועה מזמן, כשהקשר בינו לבן עדן פינס החל עוד לפני כשלוש שנים, אז הכירו דרך מותג האופנה "ריפליי" אליו דיגמנו שניהם. היא כבר הגיעה פעמיים לחגיגת יום ההולדת המדוברת שלו, בילתה איתו פה בישראל במועדון הקפלה בביקור שלו בחודש יולי, ולא מן הנמנע שהשניים בילו יחד גם בסוף השבוע האחרון. הישראלית בת ה-25 הגיעה לפריז לצרכי עבודה ועל הדרך גם צפתה בניימאר כובש ומנצח את המשחק של קבוצתו נגד ברסט בשבת. 

זוגיות חדשה?
זוגיות חדשה? | מסך, אינסטגרם


למחרת, אחותו של ניימאר, רפאלה, החלה לעקוב אחרי פינס והיא בחזרה אחריה ומאז הן מפרגנות אחת לשנייה בלייקים – וזה אומר הרבה. רק נציין שגם הפצצה המתולתלת הפכה לרווקה לאחרונה, אחרי שהיא ובן הזוג הקודם שלה, אילן מסיקה, נפרדו. לאחר הביקור בצרפת המשיכה פינס לניו יורק, שם בילתה גם עם האקס, דור רפאלי, אך לנו במדור יש הרגשה שמשהו קורה בינה לבין ניימאר, שישחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר. האם עדן תשוב עד אז ותפסיק לבלות איתו שוב? מבטיחים לעדכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי