ה"רומן" שמסעיר את עולם הכדורגל: "זה מגוחך, פרצו לי לאינסטגרם"

אגוסטינה גנדולפו
אגוסטינה גנדולפו | מסך, אינסטגרם

טלנובלה תוצרת ארגנטינה? לאוטרו מרטינס שבר שתיקה והתייחס לשמועות שהופצו, לפיהן אשתו בגדה עם רומלו לוקאקו ועזבה אותו: "אנחנו ביחד ומאושרים, ממציאים סיפורים, אני לא צריך להבהיר כלום"

(גודל טקסט)

טלנובלה ארגנטינאית באינטר? לאוטרו מרטינס החליט לשבור שתיקה ולהתייחס לשמועות שהופצו וטוענות כי חברו לקבוצה, רומלו לוקאקו, נמצא בקשר רומנטי עם אשתו, לאחר שהיא "זרקה" אותו. החלוץ הארגנטינאי סיפר שהכל התחיל כשחשבון האינסטגרם שלו נפרץ ונחסם, ואז החלו לצוץ "שמועות מגוחכות" שאשתו עזבה אותו עבור חברו התקפת הנראזורי.

הסיפור פורסם ב-daily Ole בארגנטינה, שם סברו כי החלוץ מחק את החשבון שלו בגלל הסיפור, והשיח על השמועות הקשות המשיך להתנהל בטוויטר. את כולן, מרטינס הכחיש: "למה אתם ממציאים סיפורים על פרידה? אשתי ואני יחד ומאוד מאושרים, אין שום דבר שצריך להבהיר. אל תקשיבו לשמועות שקריות וזדוניות. מישהו פרץ לאינסטגרם שלי ומחק אותו. למזלי הצלחתי להחזיר אותו", כך כתב הארגנטינאי על גבי תמונה שלו מחובק עם אשתו.

השניים יחד מ-2018, ויש להם תינוקת שנולדה לפני תשעה חודשים. באיטליה מדווחים שהחלוץ הבלגי ומרטינס בכלל חברים טובים על ומחוץ לכר הדשא, גרים בדירות סמוכות ואפילו יכולים לנופף אחד לשני מהמרפסת. זו אינה הפעם הראשונה ששמועות שקריות מתפרסמות בנוגע לנשים של שחקני אינטר. בעבר היו שמועות שוונדה, אשתו של מאורו איקרדי, ניהלה רומן עם מרסלו ברוזוביץ', בזמן שבעלה שיחק בקבוצה. במקרה של השניים האלו, המדור לא יופתע אם הסיפור נכון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי