אצילי לא לבד: רשימת מחליפי החולצות המלאה, והמזכרת של שרי

עומר אצילי, ליאו מסי
עומר אצילי, ליאו מסי | רויטרס

כוכב מכבי חיפה זכה במזכרת לכל החיים בדמות חולצתו של מסי אחרי ההפסד 3:1 לפריז סן ז'רמן, אך מי קיבל את אמבפה, וראטי, ראמוס, מרקיניוס וסולר, ועם איזה "שלל" יצא כובש השער של אלופת ישראל?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לעיני יותר מ-30,000 אוהדים נלהבים שהרעידו את אצטדיון סמי עופר וסיפקו אווירה מחשמלת, מכבי חיפה רשמה אמש (רביעי) הפסד שני ברציפות בשלב הבתים של ליגת האלופות, הפעם 3:1 מול פריז סן ז'רמן החזקה. למרות התוצאה, הירוקים הרשימו, עלו ליתרון והיו יותר טובים מאלופת צרפת בחצי הראשון, אך בסופו של דבר האיכות של קיליאן אמבפה, ליאו מסי וניימאר הכריעה.

מאבק מעניין לא פחות מאשר על כר הדשא התנהל לאחר שריקת הסיום של המשחק, כאשר שחקני מכבי חיפה רצו לשים את ידם על מזכרת בדמות חולצה של השחקנים הטובים ביותר בעולם. הראשון שסימן וי על המשימה הוא דולב חזיזה, מבשל שער היתרון של הירוקים, שכבר בירידה להפסקה החליף חולצות עם קיליאן אמבפה, שלדעת רבים נחשב לשחקן הטוב בעולם.

בחולצה של ליאו מסי, אולי גדול הכדורגלנים אי פעם, זכה עומר אצילי שניגש ל"פרעוש" בסיום, נענה בחיוב וזכה במזכרת לכל החיים. אחד המצטיינים של מכבי חיפה אמש, מוחמד אבו פאני, שתפס את מקומו של עלי מוחמד, החליף חולצות עם קשר נבחרת איטליה מרקו וראטי. עופרי ארד שלא שותף זכה בחולצה של סרחיו ראמוס, מאוויס צ'יבוטה החליף עם מרקיניוס ומאור לוי עם קרלוס סולר.

צ'ארון שרי אמנם כבש שער אחד ולא שלושה, אך הוא לקח הביתה את כדור המשחק כמזכרת.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר עם צ'ארון שרי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי