צעיר ממנה ב-13 שנים: וונדה איקרדי בזוגיות חדשה תוך כדי הנישואים?

וונדה נארה אשתו של מאורו איקרדי שחקן אינטר | רויטרס

דווקא לאחר החתימה בטורקיה, נראה כי מערכת היחסים בין בני הזוג שוב עלתה על שרטון. על פי הדיווחים מארגנטינה, הדרמה החדשה כוללת היכרות של וונדה עם זמר מפורסם במסיבה: "הקרבה ביניהם משכה תשומת לב, הם מתקרבים מיום ליום"

(גודל טקסט)

מקווים שאתם מוכנים לזה, כי השבוע עלה לכותרות פרק חדש בטלנובלת בני הזוג איקרדי. בתוכנית טלוויזיה ארגנטינאית נחשף כי הכדורגלן ואשתו נמצאים בעיצומו של משבר חדש, אשר החל זמן קצר לפני שהשניים נחתו באיסטנבול וסגרו את כל הפרטים האחרונים בעסקת העברתו לגלאטסראיי. הסיבה : "וונדה מתקרבת למישהו שהיא מכירה כבר כמה זמן: זמר הידוע בשם הבמה L-Gante", כך סיפרה העיתונאית מריאנה ברי, "הם עוקבים זה אחר זה ברשתות החברתיות ומתקרבים מיום ליום". ומה באשר לחלוץ הארגנטינאי? "הם ממשיכים לחלוק מערכת יחסים מקצועית בלבד", הוסיפה מנחת התוכנית לולי פרננדס.

L-Gante ואשת הכדורגלן נמצאים בקשר קרוב מאז שהכירו במסיבה לפני מספר שבועות. "הקרבה ביניהם משכה תשומת לב", מדגישה ברי, "היו הרבה אנשים במסיבה וממה שהם סיפרו לי הוא עניין אותה מאוד", סיכמה העיתונאית. נכון לכתיבות שורות אלו, הידיעה לא אושרה ולא הוכחשה על ידי הנוגעים בדבר, אך וונדה נארה אכן נמצאת חזק על קו ארגנטינה – איסטנבול בשבועיים האחרונים, זאת בעקבות השתתפותה בתוכנית הריאליטי "הזמר במסיכה" שם היא משמשת כשופטת. 

מאז פרסום הידיעה הספיקה נארה להסיר מ-L-Gante עוקב , אך הוא עדיין עוקב אחריה. בנוסף לכך, את כל הלייקים שעשתה לפוסטים האחרונים שלו היא בחרה דווקא להשאיר. אז מיהו הזמר שעל פי הדיווחים זכה בליבה? מדובר בראפר מצליח מאוד בדרום אמריקה, ובינו לבין גברת איקרדי מפרידים 13 שנים, כאשר היא בת 35 והוא בן 22. במידה והשמועות על משבר ביחסים נכונות, הייתכן ו-וונדה זנחה את עולם הכדורגל ועברה לעולם הבידור? יש לנו הרגשה שממש בקרוב נוכל לעדכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי