לא תאמינו ממי העתיק עומר אצילי את התספורת המדוברת

משטרת המוסר בעקבותיו. עומר אצילי | מאור אלקסלסי

מלך שערי ליגת העל הוא אחד השחקנים היצירתיים ביותר בליגה שלנו, לפחות על כר דשא. מסתבר שבכל הקשור לנושא עיצוב השיער, שחקנה של מכבי חיפה מקבל השראה מאחד הכוכבים הגדולים בעולם

(גודל טקסט)

הרבה עוד ידובר על המשחק הענק שסיפקה ביום רביעי אלופת המדינה בכדורגל, מכבי חיפה, כשעמדה בגבורה אל מול האתגר הגדול – משחק נגד פריז סן ז'רמן במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. אמנם הירוקים הפסידו 3:1 לצרפתים, אבל היו עדיפים עליהם בחלקים מהמשחק והביאו לנו הרבה כבוד. מי שמסעיר את הרשת מאז שהחליף חולצות עם ליאו מסי הוא עומר אצילי, שהציג גם תספורת חדשה, בולטת וססגונית.

כוכבה של חיפה הגיע עם שיער קצוץ, צבוע בכחול- ירוק, עם לב ורוד שנצבע בעורפו ותפס את רוב תשומת הלב, אך מסתבר שהוא לקח את ההשראה משחקן אחר: חלוצה של אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן, היה הראשון שהגיע עם אותו עיצוב שיער בדיוק, ובעולם כבר שמו לב לזה ומילאו את הרשת בתמונות של שניהם אחד ליד השני עם הכיתוב "אותה תספורת". מסי, שכאמור החליף חולצה עם הישראלי, כיכב בפריימים של נשות הכדורגלנים להן הייתה תצפית מושלמת מהיציע.

שיר לוי, אשתו של נטע לביא, התמוגגה כמו כולם מההופעה שנתן בעלה הקפטן על המגרש. לוי, שרק לפני פחות משבועיים ילדה את בנם הבכור, צילמה את קשר הירוקים כאשר הכדורגלן הארגנטינאי מאחוריו וכתבה: "השחקן הכי טוב בעולם ומסי". גם החברה החדשה של שון גולדברג – רוני אלון, לה זו הייתה הופעת בכורה באיצטדיון, לא שכחה לפרגן בתמונה של בן הזוג שלה עם מסי לצידו וכתבה: "אין לי מילים. המלך שלי". 

נטע לביא | אינסטגרם
שון גולדברג | אינסטגרם

בנוסף אליהן, כל נשות הכדורגלנים הגיעו בהרכב מלא לתמוך בשחקנים ולצפות בהם מהממים את סמי עופר ואת 30 אלף האוהדים שהגיעו למשחק, כזה שכבר הוגדר כאחד מהטובים שנתנה קבוצה ישראלית אי פעם במסגרת אירופאית.

עומר אצילי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי