כדורגלן חושף: למה אנחנו מעדיפים נערות ליווי על פני נשים "רגילות"

play
תמונת אילוסטרציה – נערת ליווי | GettyImages
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 18.9 06:17

באנגליה מפרסמים דברים שכתב ניקלאס בנדטנר, שהבהיר שכוכבים מעדיפים לשלם כסף לנשים מתעשיית המין ולא להיסחט על על ידי "אזרחיות". לדבריו, "אחת אמרה לי שהכנסתי אותה להיריון, וסחטה ממני ניתוח להגדלת החזה"

(גודל טקסט)

כוכבי הכדורגל, במיוחד בפרמיירליג, מעדיפים לשכור נערות ליווי ולשלם לנשים מתעשיית המין על פני להתחיל בצורה רגילה עם בחורות, מאחר שהם חוששים שיסחטו אותם וייצרו פרשיות מביכות בתקשורת – כך טוען כדורגלן העבר ניקלאס בנדטנר. באנגליה מביאים את דבריו של החלוץ הדני של ארסנל לשעבר, שכתב את הטענות האלה באוטוביוגרפיה שלו, שבה גם חשף את ההתמכרויות שלו למין, סמים ואלכוהול והעימותים האלימים שלו עם חבריו לקבוצה.

"תאמינו לי, כל אחד מהתעשייה שלי שמע על מישהו שהסתבך בזה, במיוחד באנגליה, מקום שבו זאת מסורת ישנה לחלוק את סיפורי הביצים שלך עם כולם", כתב חלוץ נבחרת דנמרק לשעבר. לדבריו, "זה הרבה פחות מסוכן מלהתחיל עם בחורות בעיר שלך. בימינו אתה כבר כמעט שלא מעז להתעסק עם 'אזרחיות'. לא כשאתה כדורגלן מפורסם".

ניקלאס בנדטנר במדי ארסנל, 2007
"שאלתי אוצה מה זה אומר. היא ענתה לי: זה אומר שאתה צריך לשלם לי עכשיו על ציצים חדשים". בנדטנר | אימג'בנק GettyImages

בנדטנר היה בעבר מאורס לברונית קרוליין לואל ברוקדורף, שקשורה למשפחת המלוכה הדנית, אבל גם היה ידוע כנואף לא קטן. לדבריו, כדורגלנים נסחטים באופן קבוע על ידי נשים בעקבות בילוי של לילה אחד, וכיום עם הרשתות החברתיות הסחיטה הפכה לקלה הרבה יותר.

"אנחנו מדברים על גולד-דיגריות מסצינת הלילה, שהולכות ומז***נות איתך, ואחר כך מצטלמות איתך בזמן שאתה ישן עם תחתונים", טען בנדטנר, "ועם התמונות האלה כקלף הזכייה שלהן, הן יכולות לדרוש ממך כל מיני דברים כדי שיסתמו את הפה. והן בהחלט עושות את זה".

נערות ליווי
כדורגלנים מעדיפים לשלם לנשים מתעשיית המין | אימג'בנק GettyImages

לדבריו, אחת הנשים כפתה עליו לשלם עבורה על ניתוח להגדלת החזה, כשהיא טוענת שהוא הכניס אותה להיריון. "היא הבהירה לי שאם אני רוצה לעשות משהו עם ההיריון הזה, יש לזה מחיר", אמר, "שאלתי, 'מה זה אומר?'. אז היא ענתה לי, 'זה אומר שאתה צריך לשלם לי עכשיו על ציצים חדשים, אני רוצה שיסדרו לי את החזה', כך היא אמרה. אז בסוף יצא ששילמתי לה על ניתוח קוסמטי".

בנדטנר, כזכור, עבר שמונה שנים די סוערות בכדורגל האנגלי, ולאורך התקופה פיתח תדמית של "הילד הרע" בעקבות פרשיות על המגרש ומחוצה לו. סך הכל כבש 45 שערים ב-171 הופעות בארסנל לפני שעבר לוולפסבורג ב-2014, חזר לאנגליה לנוטינגהאם ועבר בחזרה לדנמרק, לפני שפרש ב-2021 בגיל 33 בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי