זוגתו של כוכב הכדורגל בווידוי אמיץ: "אני לא אוהבת את עצמי"

אניקי מולנאר | אינסטגרם

הדוגמנית הפצצה החליטה להיות כנה עם העוקבים שלה: "אני לא מרגישה בנוח עם הגוף שלי, לא משנה כמה לייקים יהיו לי. אני לא כל הזמן מאושרת, בטוחה בעצמי ושלמה"

(גודל טקסט)

כוכבה בן ה-23 של באיירן מינכן, מתייס דה ליכט, מסתדר מצוין בבונדסליגה. מי שמלווה אותו כבר למעלה מארבע שנים היא בת הזוג הפצצה שלו, הדוגמנית אניקי מולנאר. בסוף השבוע האחרון, מולנאר, לה קהל של כמעט חצי מיליון עוקבים באינסטגרם, החליטה לכתוב פוסט חושפני ומלא כנות בנוגע לרגשות שלה כלפי הרשתות החברתיות, מוסכמות חברתיות ובעיקר כלפי עצמה, כשהודתה שהיא "לא כנה" עד הסוף עם העוקבים שלה.

ההולנדית בת ה-24 העלתה תמונה שלה בהלבשה תחתונה כשהיא מציגה גזרה דקיקה ורזה במיוחד, וכתבה: "הבנתי שאני לא כנה איתכם. אני לא מרגישה בנוח עם הגוף שלי ואני לא אוהבת את עצמי. הבנתי שלא משנה כמה לייקים ועוקבים יהיו לי, זה לא יגרום לי להרגיש יותר מחוברת לעצמי. מה אתם חושבים כשאתם מסתכלים על התמונה? שאני רזה מדי? מה אתם חושבים, שאני מאושרת? בריאה? עם ביטחון עצמי? שלמה? אני לא כל הדברים האלו. לא כל הזמן. וזה בסדר כי אני אנושית. זאת אני".

"גאה בך", כתב לה דה ליכט על הפוסט האמיץ והלא פשוט שהחליטה להעלות, במקום להמשיך ב"מצג השווא" בו היא מראה חיים מושלמים בזמן שהיא ממש לא מרגישה ככה בפנים. אניקי קיבלה מאות תגובות תומכות על הדברים שכתבה, כשהעיקר עסק בחשיבות שדוגמנית מפורסמת מנרמלת את התחושות הללו וגורמת לנערים ונערות שמרגישים כמוה להבין שזה לגיטימי. כזכור, הזוג ההולנדי היפה הכיר כבר לפני חמש שנים, כשאניקי מגיעה ממשפחה של כדורגל המוכרת מאד בהולנד בעצמה. אחרי הקדנציה באיטליה, נראה שהמעבר לגרמניה פתח אצלה אפיקים חדשים והיא מבינה מה באמת חשוב בחיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי