רומן עם עוד כדורגלן? בתו של פפ גווארדיולה ו"המטרה הבאה"

מריה גווארדיולה | אינסטגרם

האקסית של דלה עלי, מריה גווארדיולה, "מעריצה שרופה" של כוכב מנצ'סטר סיטי: האם דוגמנית בגדי הים עומדת להתחיל לצאת עם השחקן המצטיין של אביה?

(גודל טקסט)

אחרי רומן סוער וקצר, שחקן אברטון דלה עלי והבת של המאמן "הטוב בעולם", מריה גווארדיולה, כבר מזמן לא יחד, ומי בכלל זוכר שהיא עלתה לכותרות בזכותו? מאז שנפרדו דרכיהם של הכדורגלן האנגלי ובתו של פפ גווארדיולה, היפהפייה החליטה לעשות שינוי בחייה והלכה על מייקאובר מפתיע במיוחד, כשהפכה מברונטית לבלונדינית. בזמן שאבא שלה עובד קשה כדי שמנצ'סטר סיטי שלו תזכה בליגת האלופות, מריה עובדת על מותג משלה.

בת ה-21 מדגמנת ליין חדש של ביקיני בעיצובה, ומאות אלפי העוקבים שלה נדהמים בכל פעם מחדש מהגנים שקיבלה מהוריה. חוץ מזה, היא מעידה על עצמה שהיא "מעריצה שרופה" של מנצ'סטר סיטי, הקבוצה של אביה כמובן, ושהשחקן האהוב עליה הוא ארלינג הולאנד. פפ לא מפסיק להלל את מכונת השערים הנורבגית ויחד איתו בטוח שהשנה הגביע עם האוזניים הגדולות יהיה של התכולים. רק נזכיר שהחלוץ הבלונדיני בן ה-22 רווק גם הוא, כך שלא נופתע בכלל אם נשמע בקרוב על רומן חדש שנרקם בין בתו של המאמן לבין השחקן המצטיין שלו.

אז למרות שהיא עדיין לא אשת כדורגלן, היא בתו של אחד המאמנים המפורסמים בעולם, וחיה את חיי הסלבס העשירים בזמן שעובדת על קריירה עצמאית משלה. כמעט 400 אלף איש נמנים בין עוקביה, ובאופן מפתיע, אצלה בפיד דווקא אין אף כדורגלן. שתי נשות כדורגלנים מהמפורסמות והנחשבות ביותר שיש הן הנציגות היחידות מהענף אחריהן היא עוקבת: ג'ורג'ינה רודריגס וויקטוריה בקהאם. שתיהן קשורות לעולם האופנה, שם מיס גווארדיולה הצעירה שואפת להצליח. רק זכרו שאנחנו הראשונים להתריע על הקשר בינה לבין הולאנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי