חברה של מנור סולומון לרותם סלע: "את לא מתביישת?"

מנור סולומון וחברתו דנה
מנור סולומון וחברתו דנה | מסך, אינסטגרם

על רקע הפרסומת החדשה שבה מככב שחקן פולהאם לצדה של המנחה הכי עסוקה בארץ, זוגתו העלתה סטורי ששבר את הרשת והתלוצצה בשיחה עם המדור: "בפעם הבאה הם מוזמנים לבדוק אם אני פנויה"

(גודל טקסט)

בזמן שהוא מתאושש מהניתוח בברכו ומקווה לעמוד בקרוב לרשותה של קבוצתו פולהאם, מנור סולומון, הנציג שלנו בליגה הטובה בעולם, מככב דווקא בארץ הקודש. כוכב הנבחרת "מבקר" בכל בית בישראל במהלך הפסקת פרסומות, כאשר הוא מככב לצידה של המנחה הכי עסוקה בארץ, רותם סלע, בפרסומת חדשה לבנק דיסקונט. סולומון, לבוש במדי נבחרת ישראל, נכנס לחדר ההלבשה ומדבר אל חבריו. 

צפו בפרסומת

אם טרם יצא לכם לראות את הפרסומת שרצה בלופים, סולומון אומר לחבריו: "חברים זה עוד לא נגמר! בוא נרים כולנו את הראש, עוד אפשר להגיע למונדיאל, זה אפשרי". סלע נכנסת לחדר ההלבשה ומצטרפת לדברים: "זה בדיוק מה שמצופה מהנבחרת שלנו, זאת הגישה, תפרקו אותם, תשברו להם את הצורה כשאתם עולים על המגרש, אתם מפרפרים להם את התחת". סולומון מגיב ואומר: "מה קורה לך? אנחנו יכולים להגיע למונדיאל עם מפתח דיסקונט", ומבהיר את מהות הפרסומת, שמי שמשלם במפתח דיסקונט, יוכל לזכות בחבילה זוגית לגמר מונדיאל 2022.

בינתיים, ת הזוג של הליגיונר הצעיר, דנה וושצינה בת ה-22, מיהרה לפרגן לכדורגלן שלה, שיתפה תמונה מהפרסומת המדוברת והפנתה את דבריה לרותם סלע: "אני רק שאלה, רותם, את לא מתביישת? איך יש לי פרצוף לעמוד ליד חבר שלי עכשיו". דנה כמובן התלוצצה, כמו רבים בישראל שחושבים שרותם היא אחת הנשים היפות והמוצלחות שיש לנו כאן, גם אשת הכדורגלן המהממת הפגינה ביטחון וחוש הומור עצמי ולגמרי פירגנה לה ולסולומון.

דנה סיפרה למדור: "וואו, הפרסומת מהממת ומצחיקה. אני מפרגנת מכל הלב. רותם סלע הכי יפה בעולם, אבל בפעם הבאה הם מוזמנים לבדוק איתי אם אני פנויה" (צוחקת). לגזור ולשמור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי