ג'ורדי מרטין הימם את עולם הבידור: "פיקה בגד בשאקירה עם בר רפאלי"

בר רפאלי, ג'רארד פיקה
בר רפאלי, ג'רארד פיקה | מסך, אינסטגרם

העיתונאי הספרדי חשף כי שחקן ברצלונה ניהל לפני כעשור רומן עם דוגמנית העל הישראלית: "שאקירה לא הייתה מודעת לזה, היא מקבלת הרבה מידע חדש לאחרונה". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

הלם, לא פחות. על פי דיווח של העיתונאי הספרדי ג'ורדי מרטין, ג'רארד פיקה בגד בשאקירה בשנת 2012 עם לא אחרת מאשר בר רפאלי, האקסית של ליאונרדו דיקפריו ואחת הדוגמניות המצליחות בתולדות ישראל. בזמן שהם נפגשים בבתי משפט כדי לחתום על הסכם גירושין סופי, מסתמן כי המחלוקת סביב הפרידה בין בלם ברצלונה לזמרת מקבלת תפנית חדשה. כפי שפורסם באתר "Tikitakas", הרומן עם קלרה צ'יה, זוגתו הנוכחית,  ככל הנראה לא היה היחיד של פיקה..

לפי העיתונאי ג'ורדי מרטין, שכאמור חשף את הידיעה ופרסם אותה בחשבון הטוויטר שלו בשבת בלילה, שחקן ברצלונה בגד בזמרת לפני כעשר שנים עם "הדוגמנית הישראלית המפורסמת בר רפאלי, הידועה בזכות הזוגיות שלה עם ליאונרדו דיקפריו". עוד על פי מרטין, הרומן בין השניים התחיל כשנתיים לאחר שהכדורגלן החל את מערכת היחסים שלו עם שאקירה. 

"אחרי זמן רב, אני יכול לאשר את מה שהיה פעם סוד. הבגידה של ג'רארד פיקה בשאקירה עם בר רפאלי ב-2012", צייץ העיתונאי, והדגיש שהמידע הזה אושר על ידי אדם מאד קרוב לשאקירה, שגילה לו כי "זו הייתה הסיבה לביקורים המרובים של דוגמנית העל בברצלונה". עוד ציין העיתונאי שהמידע כבר נמסר לכוכבת הפופ הקולומביאנית על ידי מקורב לדוגמנית הישראלית: "שאקירה מקבלת הרבה מידע חדש שהיא כלל לא הייתה מודעת לו", סיכם.

כזכור, פיקה ושאקירה הכירו לראשונה ב-2010 במונדיאל שנערך בדרום אפריקה, אז הזמרת שרה את השיר הרשמי "Waka waka", בעוד הכדורגלן היה אחד הכוכבים שהובילו את נבחרתו. למרות שהרומן התחיל ב-2010, רק במרץ 2011 הזוג מיסד את הקשר באופן רשמי, והפך לאחד הזוגות החזקים בתעשיית הכדורגל והבידור.

רפאלי בת ה-37 כזכור סיימה את מערכת היחסים שלה עם דיקפריו במאי 2011, אחרי זוגיות של כמעט שש שנים, כשבסוף שנת 2012, בר פגשה את איש העסקים ומי שיהיה בעלה לעתיד ואביהם של שלושת ילדיה, עדי עזרא. כך שגם אם המידע נכון, בר הייתה רווקה לאורך כל אותה שנה.

נפרדו אחרי מעל עשור ושני ילדים. שאקירה ופיקה | אימג'בנק GettyImages, Rodolfo Molina

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי