"החליפה" ענף ספורט: האם זה בן הזוג החדש של פאני בוזגלו?

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

אחרי שהתגרשה ממאמן כדורגל ושחקן עבר ונפרדה משופט, השורדת בדימוס החלה להתקרב לספורטאי אחר. "יצא לנו לבלות כמה פעמים, אבל זה חברי", טוענת בוזגלו - אבל אנחנו לא נתפלא אם זה יהפוך לרשמי

(גודל טקסט)

לפני כתשעה חודשים פאני בוזגלו נפרדה משופט הכדורגל אושרי כהן, אחרי זוגיות של שנה וחצי. בשנה האחרונה החזיקה גרושתו של מאמן הכדורגל אוהד בוזגלו בטייטל "רווקה לוהטת" והתמקדה בעיקר בילדים ובקריירה. כעת, מסתמן שהיא עוזבת לצמיתות את עולם הכדורגל כי אחרי זוגיות עם מאמן ושופט, השורדת בדימוס נכנסה לעולם הנינג'ה. 

נינג'ה ישראל של קשת 12 היא אחת התוכניות הנצפות במדינה ומתמודדיה מצליחים להשאיר אצל הצופים חותם בזכות הביצועים המרשימים שלהם על מסלול המכשולים הקשוח. אחד מהם,הוא גור ארד (28), מתמודד וותיק שהימם את מסלול הנינג'ה והצליח להתגבר על פציעה לא פשוט בעונה שעברה. הרווק התל אביבי והרווקה שמתגוררת בקריות מבלים הרבה בתקופה האחרונה והמדור תפס אותם אמש (שני) בפרימיירה של הסרט הכי מדובר בימים אלו: "כרטיס לגן עדן" עם ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני. אז האם יש בחור חדש בחייה של כוכבת הריאליטי? 

השניים הגיעו יחד לצפות בקומדיה הרומנטית ופאני סיפרה ל-110 אלף עוקביה ש"יש איזה גור קטן שסחף אותי לראות סרט". עצרנו לשאול את גברת בוזגלו מה קורה בינה ובין הנינג'ה החטוב, והיא הגיבה ש"אנחנו חברים ומכירים ויצא לנו לבלות כמה פעמים ביחד בים, אבל לא מעבר. באמת שזה חברי". ובכל זאת, המדור בטוח שמשהו מתחולל בין פאני לגור, ורק תזכרו שאמרנו את זה קודם. עוד פרט חשוב שפאני חשפה בפנינו ואוהדי חיפה שמחו מאד לדעת עליה, שלא סתם היא הגיעה אתמול לבושה בחולצה ירוקה, היא אוהדת מכבי חיפה מאז ומתמיד. 

זוגיות חדשה? בוזגלו וארד
זוגיות חדשה? בוזגלו וארד | לירון שרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי