אחרי מענקי ליגת האלופות: זו המתנה ששחקני מכבי חיפה קיבלו לראש השנה

משטרת המוסר בעקבותיו. עומר אצילי | מאור אלקסלסי

לאחר שקיבלו מענקים שמנים על זכייה באליפות המדינה והעפלה לשלב הבתים של ליגת הלאופות, הפעם הירוקים הסתפקו בשי צנוע במיוחד. לירון שרון עם הפרטים המלאים והשחקנים שנעדרו מהרמת הכוסית

(גודל טקסט)

שנת 2022 תיזכר כמוצלחת מאוד מבחינה מקצועית וכלכלית עבור מכבי חיפה. כזכור, לפני כחודשיים זכו חניכיו של ברק בכר למענקי אליפות בגובה של מאה אלף שקלים כל אחד, ורק לפני עשרה ימים גילו שבמשכורת חודש אוגוסט נכנסו לחשבונות הבנק שלהם מענקי העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות בגובה של בין 35 ל-65 אלף אירו לכל שחקן, וזאת על פי קריטריונים שהמועדון קבע מראש בהתאם למעמדו של כל שחקן וחלקו בהישג הגדול של הירוקים.

כל זאת הודות לבעלי הקבוצה, יענקל'ה שחר, שהחליט לפנק את השחקנים, הצוות המקצועי וכל בעלי התפקידים במועדון שקיבלו גם הם עשרות אלפי שקלים. אחרי כל המענקים, הגיע ראש השנה ויחד איתו מענק נוסף, אך הפעם קצת יותר צנוע באופן מתבקש – שחר דאג למתנה זהה לכל עובדי המועדון, כאשר כולם ללא יוצא מן הכלל קיבלו 500 שקלים לטובת קנייה ב"Buy me". 

בחיים של כדורגלן ממוצע הסכום הזה לא מכסה אפילו ערב זוגי במסעדה עם האישה, אבל אחרי "הקופה" היפה שעשו השנה, זה לגמרי מתקבל בברכה. אגב, שניים משחקניה של הקבוצה מהכרמל שאינם משתייכים לנבחרת ישראל ובכל זאת נעדרו מטקס הרמת הכוסית לכבוד החג היו דין דוד ומוחמד אבו פאני, שניצלו את היומיים החופשיים שקיבלו ונסעו לנפוש בסיני.

שחקנימכבי חיפה צ'ארון שרי דולב חזיזה חוגגים עם שון גולדברג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי