בלתי נתפס: לא תאמינו כמה כסף וונדה איקרדי מבזבזת כל חודש

וונדה נארה, מאורו איקרדי
וונדה נארה, מאורו איקרדי | מסך, אינסטגרם

עיתונאי ארגנטינאי חשף את הסכום המטורף שאשתו של החלוץ נהגה להוציא באופן קבוע בזמן שהוא שיחק במדי פריז סן ז'רמן: "הם היו רגילים לסטנדרט מאוד גבוה". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

העיתונאי הארגנטינאי אוגוסטו טרטופולי חשף שוונדה ומאורו איקרדי הוציאו סכום מופקע של כ-440 אלף יורו בחודש במהלך שהותם בפריז. פרטים נוספים על חייהם הראוותניים של הכדורגלן ואשתו נחשפו במהלך הריאיון עמו: "הם היו רגילים לסטנדרט מאד גבוה, בו וונדה ביזבזה בין 400 ל-500 אלף יורו בחודש על מחיה". 

טרטופולי הדגיש שהחלוץ בן ה-29 הרוויח במהלך הקדנציה שלו בפ.ס.ז' סכום של כמעט 10 מיליון יורו בשנה שתיחזקו את ההוצאות המטורפות. "הסכום אותו שילמה מידי חודש כיסה את הבית במילאנו, את בתי הספר הבינלאומיים הפרטיים של הילדים ושאר הוצאות שוטפות של המשפחה". בחישוב מהיר שלנו, בשנה אחת, זה אומר הוצאות שוטפות של למעלה מחמישה מיליון יורו, יותר ממחצית מהשכר שקיבל איקרדי מקבוצתו דאז.

כעת, במעבר של איקרדי והמשפחה לטורקיה, הם יאלצו "להדק חגורות" ולשמור על הארנק ועל יצר הפזרנות: "איקרדי רגיל להרוויח סכומים מטורפים. בגלאטסראיי הם לא יכולים לשלם את הסכום הזה וחידדו בפניו שהמחיה בטורקיה הרבה יותר זולה מבצרפת , ונעזרו בקאטרים, נותני החסות של המועדון שאמרו שישלימו לו את השכר וסך הכל הוא צפוי להרוויח 6 מיליון יורו בשנה", הוסיף טרטופולי. מה שהעיתונאי לא אמר וחשוב לציין, שגם גברת איקרדי מכניסה מיליונים בעצמה לחשבון הבנק ככה שלא בטוח בכלל שסך ההוצאות החודשי שלהם יירד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי