אחות של וונדה איקרדי עוררה סערה ברשת: "הכניסה את כולנו לחדר המיטות"

האחיות איקרדי
האחיות איקרדי | מסך, אינסטגרם

אחרי הדיווחים על סיום הקשר, זאירה נשאלה האם אחותה הגדולה נפרדה ממאורו איקרדי בשל רומן עם זמר מפורסם, ולא נשארה חייבת. לירון שרון עם הפרטים המלאים על עוד טלנובלה תוצרת ארגנטינה

(גודל טקסט)

למרות שהם מומחים בטלנובלות, הטורקים עוד לא מבינים מי נחתה עליה וכמה דרמות היא ובעלה מסוגלים לייצר. בטורקיה פירסמו שאחותה של וונדה איקרדי, זאירה נארה, הגיבה על השמועות שאשת הכדורגלן מנהלת רומן עם לג'נטה, הזמר הארגנטינאי המוכר. כפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, רגע אחרי החתימה בגלאטסראיי, העיתונאית מריאנה ברי חשפה שאשתו של מאורו איקרדי מאד קרובה לזמר, ושזו עוד סיבה מדוע היא מרבה להמריא לאחרונה לארגנטינה.

אחרי הדיוחים על כך שהשניים נפרדו, אחותה הצעירה של וונדה והחברה הכי קרובה שלה שמבלה איתה בכל הזדמנות, נשאלה באירוע מתוקשר אליו הגיעה, מה קורה בחיי האהבה של אחותה וגיסה והשיבה: "וונדה בסך הכל אוהבת לרקוד לצלילי המוזיקה שלו, אנחנו אוהבות את השירים שלו, אנחנו אוהבות לצאת לרקודץ האם וונדה נפרדה ממאורו? לא! הם ביחד והגיע הזמן שתצאו להם מחדר המיטות, אני לא מתכוונת לדבר יותר על החיים הפרטיים שלהם". ברשת הגיבו לדברים של האחות המפורסמת בעלת 5 מיליון העוקבים באינסטגרם וקראו לה "צבועה". 

אלפי אנשים כתבו לה שהיא "לא חיה במציאות" ושאם היא שכחה, "אחותך שיתפה את כל העולם בבגידה של מאורו בה עם צ'יינה סווארס ושהיא זו שמכניסה את כולנו לחדר השינה שלה וחושפת מה קורה ביניהם מבלי שאנשים מבקשים". אף לא אחד מבני הזוג איקרדי הגיב לדברים, מה שכן, אפשר להבין שמשהו מתחולל שם. בעוד בחשבון של החלוץ יש בלי סוף תמונות אוהבות של שניהם, אצל וונדה יש בעיקר תמונות פרובוקטיביות שלה סולו, או עם הילדים. מה יהיה הסוף עם השניים האלו? נמשיך לעדכן בבלאגן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי