מירן בוזגלו חשפה את "הסוד הגדול" והפתיעה את כולם

מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

אשתו של מאור בוזגלו לא היססה לענות על אחת השאלות הכי אינטימיות: "זה גורם לבני הזוג ממש להתגעגע ולחכות אחד לשניה". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

זה ממש לא סוד שכוכבת "הבוזגלוס", מירן בוזגלו (34), קרובה לדת ואף מרבה לשתף את 412 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בהשתדלויות שהיא עושה עבור כך. בוזגלו, אשתו של כדורגלן העבר מאור (34), נמנעת כבר תקופה ארוכה מלפתוח את הנייד שלה במהלך השבת ועורכת הפרשת חלה מדי שישי. בנוסף לכך, הולכת מירן בכל יום רביעי באופן קבוע להפרשת חלה ביחד עם חברה קרובה, אשר הכירה לה עולם שהיא מאוד אוהבת ומתחברת אליו.

בסוף השבוע האחרון, בוזגלו החליטה לשתף את עוקביה בדבר נוסף שהיא עושה כחלק מהמצוות המוטלות על כל אישה יהודייה. מירן השיבה על שאלות העוקבים והעוקבות, וכשנשאלה בעדינות אם אפשר לשאול אותה 'האם היא שומרת על טהרת הבית', השיבה בכנות: "כן, אני שומרת נידה בערך 3 שנים וכמובן טובלת במקווה (אם לא טובלים זה לא נחשב). בזמן הזה בעצם האישה אסורה על בעלה ויש לזה שתי סיבות: הראשונה רוחנית והשנייה בריאותית".

הפוסט של מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

היה לה חשוב לחדד ולהסביר מדוע היא בחרה בכך, כשהוסיפה: "הריחוק בזמן הנידה הוא רק מבחינה מעשית, אבל לא מבחינה רגשית, להפך, זה גורם לבני הזוג ממש להתגעגע ולחכות אחד לשנייה. יש בזה משהו מהמם ומרגש". בנוסף, שיתפה בוזגלו בכך ששמרה את השבת האחרונה, שהייתה גם השבת האחרונה של השנה לפני ראש השנה: "ברוך השם הצלחתי השבת לא לנסוע, לא להיות בטלפון בכלל, לא להדליק אורות ושמתי מיחם. היה לי הכי כיף בעולם", סיפרה בסטורי שלה. צדיקה או לא? 

הפוסט של מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי