לא הגיונית: אשתו של כוכב מכבי חיפה שברה את הרשת

שיר לוי | צילום: אינסטגרם

לא קל לנשים אחרי הריון לחזור לגופן המקורי, בטח בהתחלה. מי שבהחלט יכולה להוות מקור להשראה בנושא היא אשת אחד הכדורגלנים הבולטים במדינה, אשר מציגה גזרה חלומית פחות מחודש לאחר הלידה

(גודל טקסט)

שיר לוי, אשתו של קפטן מכבי חיפה נטע לביא, הפכה את השניים להורים לפני שלושה שבועות כשהביאה לעולם את בנם הבכור, לני. "ברוך הבא לעולם גור אריות שלנו", כתבה אשת הכדורגלן בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 30 אלף איש, וזכתה למאות תגובות – בין היתר של החברים הקרובים מהליגה ונשותיהם. כזכור, אבא נטע נאלץ להיעדר מברית המילה של העולל הקטן ולצפות בטקס בשיחת וידאו מליסבון, שם שיחק עם קבוצתו האלופה במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות כשפגשו את בנפיקה. 

בסוף השבוע האחרון שיתפה שיר תמונה ראשונה שלה מאז הלידה, כשהיא לובשת חולצת בטן ומציגה גזרה לא פחות מחלומית. "זאת בטן של אחרי לידה?", הייתה אחת משלל התגובות ההמומות למראה הפיגורה הדקיקה שלה פחות מחודש אחרי לידת בנה הראשון, והמדור היה מוכרח לפרגן. במשך תשעה חודשים בהם נשים נושאות את העובר בבטנן, על הגוף עוברים שינויים אדירים וזה דבר לא פשוט להיפטר מהמשקל העודף, כך שלהציג גזרה כזאת זה דבר שאינו מובן מאליו בכלל. 

שלושה שבועות אחרי לידה. שיר לוי לוהטת | צילום: אינסטגרם

מעבר לשיר, יש עוד לא מעט נשים של שחקנים ירוקים שעומדות להצטרף אליה ולזכות בטייטל הכי שווה בחיים: אמא. נוי ביבי מאיר, אשתו של רז, נמצאת כבר בחודש תשיעי עם בנם הבכור ואוטוטו צפויה ללדת. עמית פיליפ, אשתו של סאן מנחם, חשפה בסוף השבוע האחרון שהיא והמגן השמאלי שלה מצפים גם הם לבייבי ראשון. לירון ובן שהר מצפים גם הם לילד שלישי, כך שהשמחות מחוץ לכר הדשא ממשיכות לזרום כל הזמן. מי תהיה הבאה בתור להצטרף לבייבי בום החיפאי? אולי שני ברגר, ארוסתו של עופרי ארד? אור אצילי עם ילד שלישי, או שאולי סוף סוף נטע אלחמיסטר אשר הצהירה כבר מזמן שהיא ורמי גרשון מוכנים? מבטיחים לעדכן. 

שיר לוי ונטע לביא | צילום: אינסטגרם
שיר לוי ונטע לביא | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי