לא עוצרים: העסק החדש והמסקרן של משפחת זהבי

אבי וערן זהבי | צילום: אינסטגרם

משפחת זהבי יודעת להפתיע בכל פעם מחדש, בטח בכל הקשור לביזנס. כעת נכנס האח הגדול אבי לעסקי הבשר עם מקום חדש בשוק מחנה יהודה, בתמיכתו ופירגונו של מלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים

(גודל טקסט)

ערן ושי זהבי חזרו הקיץ לישראל אחרי 6 שנים בגולה. בתקופה הזו הספיק כוכבה של מכבי תל אביב לשחק בסין, בהולנד וכמובן לטפח את שאר העסקים מחוץ למגרש. מעבר לעיסוק של זהבי בתחום הנדל"ן, לפני כשנתיים הקימה שי אשתו את מותג האופנה "RUZE" עליו חלמה, וכיום היא מנהלת עסק שמצליח בארץ הקודש וגם מעבר לים. חוץ מהם, מסתבר שיש עוד מישהו במשפחה המפורסמת שעושה חיל. 

אבי זהבי (36), אחיו הגדול של ערן, נכנס חזק לסוכנות 'טופ ספורט' של רונן וגלעד קצב בתור סוכן שחקנים. כעת, התחדש אבי בבייבי חדש – בסוף השבוע האחרון חתם זהבי על חוזה לפתיחת סניף של 'פיתה בשר' בשוק מחנה יהודה בירושלים, והאח המפורסם כבר הספיק לפרגן ולאחל בהצלחה אצלו בסטורי אל מול 415 אלף העוקבים שלו. כזכור, לפני שנכנס לתחום הקולינריה ניהל אבי בעברו את סניף 'ארקפה' שהיה בבעלותו של חלוץ מכבי תל אביב וגם את 'מאניה ג'ינס' בסניף קניון הזהב.

אז איך בדיוק נולד הרעיון לפתיחת הסניף החדש? אבי שיתף את המדור בפרטים: "היינו במסיבת צהריים ושאלתי את משה הבעלים, שהוא חבר שלי, איך בעבודה ואיפה הסניפים שיש לו. התחלנו לדבר וסתם הוא זרק שהוא מחפש בירושלים אבל לא הצליח למצוא מקום. הרמתי לו טלפון ויום למחרת שמעתי דרך חבר שיש איזה מקום טוב בשוק – הלכנו לראות ביחד ושנינו התלהבנו". אז למקרה שתהיו בעיר הבירה ותרגישו רעבים, אתם כבר יודעים איפה כדאי לכם לבקר.

אבי זהבי | צילום: אינסטגרם
העסק החדש של משפחת זהבי | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי