"צילמת את זה?": המאמן ופרודתו הסוכנת התקוטטו באמצע הרחוב

בגידה, איומים ברצח ומאבק משפטי ותקשורתי מכוער שהגיע לנקודת רתיחה עם עימות פיזי לעיני המצלמה: לאורנציו רגקאמפף ואנה מריה פרודאן (שוב) מסעירים את רומניה. צפו בתיעוד

(גודל טקסט)

סוכנת הכדורגלנים אנה מריה פרודאן והמאמן לאורנציו רגקאמפף היו הזוג החזק של הכדורגל הרומני. אלא שלפני יותר משנה הגיעה פרידה מתוקשרת ובעקבותיה מאבק משפטי מלוכלך ופומבי, שהגיע לשיאו ביום שישי עם התקוטטות באמצע הרחוב.

רגקאמפף בן ה-47, מאמנם של עטאא ג'אבר וקני סייף בקבוצה האזרית נפטצ'י באקו, רצה לנצל את פגרת הנבחרות כדי לפגוש את ילדם המשותף לאורנציו רגקאמפף ג'וניור בן ה-13 בבית המשפחה בסנאגוב, אבל מי שחיכתה לו בחוץ היא האם אנה מריה. השניים דיברו תחילה בצורה נינוחה בצד הדרך ופרודאן הראתה לו משהו בסמארטפון, אבל לפתע הרוחות התלהטו והדברים הגיעו לכדי אלימות פיזית. הם התגוששו, החליפו מהלומות ורגקאמפף דחף את אשתו אל הכביש ולקח ממנה את המכשיר הסלולרי. פרודאן לא ויתרה, חזרה להתגושש ומשכה אותו לכיוון רכבה כשהיא פונה לנהג שלה ושואלת: "צילמת את זה, כן?".

האירוע הסתיים בתחנת המשטרה וחקירה נפתחה בעניין, כאשר רגקאמפף פינה עצמו לבית החולים ועל פניו נותרה "מזכרת" שליוותה אותו להטבלת בנו הרך ליאם, הילד הראשון מבת הזוג החדשה קורינה קאצ'וק.

העימות הפיזי בין השניים

על פי דיווחים ברומניה, פרודאן שלחה את הסרטון בשבת לראשי נפטצ'י באקו ודרשה מהם לפטר את רגקאמפף שחתום על חוזה לשנתיים. המועדון האזרי לא הגיב רשמית לאירוע ואתמול פרודאן כבר שינתה גישה וכתבה ברשתות החברתיות: "אנחנו במשפחת פרודאן-רגקאמפף מאחלים חיים חלומיים לליאם הקטן. כדי לשים סוף לכל הספקולציות המופיעות בכלי התקשורת, אנו מודיעים בזאת כי לא נתייחס עוד לעניינים הקשורים לחיינו הפרטיים.

"המשפחה שלנו בנתה אימפריה ומתוך כבוד לילדים נפתור את העניינים בינינו. מהיום, כל הטעויות והכעסים יישארו אך ורק בתוך המשפחה. אני מבקשת לא לנהל דיון תקשורתי לגבי האירוע באמצעות דיווחים כוזבים. אני מאחלת לבעלי את כל הטוב שבעולם ונשתדל למצוא פתרון מוקדם ככל האפשר".

למי שלא הכיר את הזוג: פרודאן בת ה-49 היא דוגמנית ושפנפנת פלייבוי לשעבר שהפכה ברבות השנים לסוכנת מובילה בכדורגל הרומני שגם הביאה כמה שחקנים לישראל. לרגקאמפף, קשר סטיאווה בוקרשט ששיחק גם בגרמניה ולאחר הפרישה עבר לאמן, היא נישאה ב-2008. הזוגיות החזיקה מעמד עד לשנה שעברה, כשהמאמן החל ברומן עם קאצ'וק, דוגמנית בת 30.

עם סיום מערכת היחסים הזוגית, הגיעה לקיצה גם מערכת היחסים המקצועית, שכן פרודאן ניהלה את הקריירה של בעלה. השניים נהנו מאור הזרקורים לאורך כל התקופת המשותפת, ועכשיו חווים את זה מהצד השני במאבק משפטי (רגקאמפף ניצח בתביעת מזונות) בדרך לגירושים שיהפכו את הפרידה לרשמית.

אגב, העימות האחרון הגיע לאחר שהתפרסמו הקלטות אודיו עם איומים ששלחה פרודאן לקאצ'וק טרם הפרידה. ההקלטות רוויות קללות והשמצות, כשבין היתר אמרה פרודאן: "תפסיקי להתקשר ולהטריד את המשפחה שלי. בפעם הבאה אני אקח את הידיים שלך ואדחוף לך אותם לתחת. מי את בכלל, אני אקבור אותך. זו אזהרה אחרונה. את השטן, אני אהרוג אותך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי