העלילה מסתבכת: וונדה הכריחה את מאורו איקרדי לחתום על סעיף יוצא דופן

וונדה נארה, מאורו איקרדי
וונדה נארה, מאורו איקרדי | מסך, אינסטגרם

אחרי הפרידה, באחד מאתרי הכרילות בעולם חשפו כי אשתו של החלוץ דאגה שהוא יחתום על הסכם שיעביר אליה את מלוא ההון של השניים. לירון שרון עם פרק נוסף בטלנובלה הבלתי נגמרת של האיקרדים

(גודל טקסט)

וונדה ומאורו איקרדי ממשיכים לספק כותרות בקצב מסחרר. אחרי שהחלוץ חשף התכתבויות בין שניהם ועקץ אותה, האם הקשר ביניהם נגמר? ההיסטוריה שלהם מעידה שלא, שהם לא יכולים אחד בלי השנייה, אבל כבר שנה שמערכת היחסים הזו עוברת עליות ומורדות, מאז בגד איקרדי בוונדה עם השחקנית הארגנטינאית צ'יינה סווארס, מה שהתחיל את כל הבלאגן.

נכון לעכשיו הפרידה בין הזוג הארגנטינאי רשמית, הם לא יחד, ובמקביל באתר Bolavip מדווחים שאיקרדי חתם על חוזה שאם הוא יבגוד שוב, וונדה תקבל את ההון שלו. באתר כתבו: "וונדה ומאורו פשוט לא זיווג מגן עדן. כנראה שבתחילת הקשר באמת הייתה ביניהם אהבה, אבל נכון לקריירה שלו, הקשר ביניהם הוא אחת הסיבות המרכזיות למדוע לא זומן לנבחרת ארגנטינה מאז שהם יחד". כשהנישואים שלהם נמצאים בסכנה, פרטים מוזרים על ההסכם שחתמו ביניהם נחשפו ע"י עיתונאית הרכילות אסטפי בררדי שטוענת שהסיבה שאיקרדי רוצה להימנע מפרידה היא אותו הסכם שבני הזוג חתמו עליו.


אחרי התקרית עם צ'יינה סווארס, וונדה הכריחה את איקרדי לחתום על חוזה שבמידה והוא יבגוד בה שוב, היא תקבל שליטה מוחלטת על ההון של שניהם. האם ייתכן שהכדורגלן חתם על חוזה כל כך חד צדדי? מה שבטוח שהוא מאד לא מרוצה מהנוכחות הכמעט מוחלטת שלה בתקופה האחרונה בארגנטינה, שם היא משמשת כשופטת בתוכנית הריאליטי 'זמר במסיכה', במקביל לדיווחים שהיא יוצאת עם הראפר הארגנטינאי לה-גאנטה. אז מה לדעתכם יהיה הסוף של הסיפור הזה? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי