האוהדת המושבעת של מכבי "מאושרת לחזור לתל אביב"

רוני אדרי
רוני אדרי | מסך, אינסטגרם

יונתן כהן זכה לקבלת פנים חמה במיוחד אחרי השלמת הקאמבק, ואשתו שנשארה באיטליה לארוז וצפויה לשוב ארצה בקרוב סיפרה: "זו הייתה חוויה מהממת, אבל אנחנו שמחים לחזור ורוצים לשמח את האוהדים"

(גודל טקסט)

עוד קאמבק הושלם: מכבי תל אביב החתימה לשלוש שנים עם אופציה את יונתן כהן, שחזר הביתה אחרי שנה באיטליה על מנת לחזק את החלק ההתקפי של הצהובים, שכידוע הצליחו להשיב הקיץ לקריית שלום שלושה אקסים משמעותיים מאוד בדמותם של ערן זהבי, דור פרץ, וכאמור כהן.

קבלת פנים חמה
קבלת פנים חמה | מסך, אינסטגרם

אחרי שהצהיר כי הוא "מאושר ושמח לחזור וללבוש את המדים של מכבי תל אביב", אשתו של יונתן כהן, רוני אדרי כהן שעדיין נמצאת בארץ המגף ואורזת חזרה ארצה את כל הרכוש שלהם, סיפרה: "אני מאושרת לחזור, אני אוהדת ואוהבת את מכבי. הייתה לנו חוויה מהממת פה והגיע הזמן לחזור הביתה. אנחנו מאושרים ושמחים ורק רוצים לשמח את האוהדים". בקרוב מאד כהן יצטרף לחבריו ויחזור ללהטט על כר הדשא בבלומפילד, כפי שהיינו רגילים לראות אותו לפני שיצא לאיטליה.

בחודש אוקטובר הקרוב יחגוג הזוג הצעיר שנה של נישואים לאחר שהכירו והתאהבו עוד כשהיו תלמידים בתיכון בצפון ת"א. גם אשת הכדורגלן חוזרת למקום המוכר והאהוב לצד החברות הטובות בקבוצה, ומי שלא פחות מתרגש ממנה הוא אביה, מירו אדרי, הידוע בתור אוהד שרוף של הקבוצה. חמו של המכביסט הוא הבעלים של חברת אדרי 8, חברה לשילוט דיגיטלי, ואם גם אתם ראיתם אתמול באיילון שלט ענק "יונתן כהן ברוך הבא הביתה, מכבי יש רק בתל אביב", כעת אתם יודעים מי אחראי לכך. 

רוני אדרי ויונתן כהן חוגגים אליפות
רוני אדרי ויונתן כהן חוגגים אליפות | גאיה בינה
יונתן כהן מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי