איך מגיעים לכזה גוף מטורף? "שי האלק האמיתית" נחשפת

play
מפתחת השרירים פאפא אראוג'ו בדמותה של "שי האלק", הענקית הירוקה של דיסני | אתר רשמי, אינסטגרם, fafafitness11
מפתחת השרירים פאפא אראוג'ו בדמותה של "שי האלק", הענקית הירוקה של דיסני 00:08

באדי בילדרית הפכה לכוכבת רשת אחרי שהעלתה תמונות שלה בתור הדמות של "הענקית הירוקה". עם 7 ארוחות ביום ועשרות שעות אימונים שבועיות, אולי גם אתן תצליחו

(גודל טקסט)

באדי-בילדרית מנסה לנצל את ההצלחה של הסדרה של דיסני "She-Hulk" על מנת להמחיש את עוצמתה הפיזית. פאפא אראוג'ו, 37, עובדת מדי יום כמעט שלוש שעות בחדר כושר במשך ששה ימים בשבוע – והצליחה לצבור כמעט חצי מיליון עוקבים באינסטגרם שמתלהבים מהגוף השרירי שלה.

הברזילאית, שמתגוררת בשיקגו, אומרת שנדרשת "מסירות, עקביות ותשוקה" כדי לשמור על הגוף שלה להיראות כל כך חטוב. "אני מקשיבה לגוף שלי – אם צריך יום חופש אני אקח אותו, אבל אם אני מרגישה טוב, אתאמן כל יום", סיפרה אראוג'ו, שהחלה להתאמן לראשונה כשהייתה בת 11: "אני עדיין זוכרת שהייתי בבית הספר וכל מה שיכולתי לחשוב עליו זה לחזור הביתה, כדי שאוכל לנקות את הבית, ואז לעזור לאמא שלי, ואז ללכת למכון הכושר".

כשהייתה בת 15 היא "פיתחה מבנה גוף נחמד עם רגליים עבות" ומעולם לא חלמה לוותר על משטר האימון האינטנסיבי שלה. לדבריה היא אוכלת שבע ארוחות ביום כדי לתדלק את גופה לקראת האימונים המרתוניים שלה.

אראוג'ו היא כעת כוכבת ברשתות, עם 457 אלף עוקבים באינסטגרם, שם היא מתהדרת בבטן שרירית וברגליה העצומות. לאחרונה היא השוותה את עצמה לגיבורה מהסדרה החדשה של דיסני "She-Hulk: עורכת דין".

בתוכנית השחקנית טטיאנה מסלני מגלמת את עורכת הדין ג'ניפר וולטרס שהופכת לגרסה עוצמתית של עצמה בגוון ירוק בגובה 2 מטר.מסלני דיברה לאחרונה על התפקיד, וטענה שה"סטנדרטים הלא מציאותיים" של גופן של גיבורות-על פוגע בנשים ובנערות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי