"מתנצל מעומק לבי": אוהד בוזגלו במסר לאלכסה

לא מתחרט. בוזגלו בימים עברו עם אלכסה
לא מתחרט. בוזגלו בימים עברו עם אלכסה | אור גפן

מאמן הכדורגל וכוכב הריאליטי בהתייחסות ראשונה לפרידה: "לא פגעתי בה במכוון. מצטער על הצער שגרמתי לה ומעריך כל שנייה שהיא הייתה לצדי. באמת אהבתי אותה מאוד ותמיד אזכור לה רק את הטוב"

(גודל טקסט)

אחרי הסערה שפקדה את חיי האהבה שלו, מאמן הכדורגל וכוכב "הישרדות VIP" ו"הבוזגלוס", אוהד בוזגלו, מתנצל לראשונה אחרי הפרידה מאלכסה. כזכור, בחודש יולי האחרון בוזגלו הצהיר קבל עם ואינסטגרם כי הוא "מאוהב בשתי נשים", אלכסה סוטניקובה שהייתה צמודה אליו בשלוש השנים האחרונות, והאהבה החדשה שבחייו, מריה נקרסוב. מאז, אלכסה בחרה לסיים את מערכת היחסים עם בוזגלו שנשאר צמוד למריה עד עצם היום הזה.

"מי שמכיר אותי יודע שאני לא בן אדם של סליחות ואני גם לא אפגע באף אחד במכוון, בטח לא במי שיקר לי. לא פגעתי באלכסה במכוון, והייתה לי רק אהבה לתת לה", הבהיר בוזגלו בפני 377,000 עוקביו באינסטגרם. "היא נפגעה ממני קשות וכנראה שגם לא תסלח לי, אבל אם יש מישהי שאני רוצה שתדע שאני מצטער מכל הלב על הצער שגרמתי לה, גם אם זה לא היה בכוונה, זאת אלכסה. אני מתנצל מעומק לבי על כל דמעה, כאב וצער שנגרמו לה בגללי ואין לי דרך לבטא במילים כמה אני מעריך כל שניה שהיא הייתה לצידי".

לקראת יום הכיפורים שיחול ביום שלישי הקרוב, האח הבכור למשפחת הכדורגל המפורסמת במדינה ראה לנכון לשפוך את אשר על לבו בתקווה שיום אחד האקסית שכל כך אהב תסלח לו. אוהד סיכם את הדברים: "אני מקווה שיום אחד היא תירגע ותבין באמת את מה שקרה ותוכל לסלוח לי. באמת אהבתי אותה מאוד ותמיד אזכור לה רק את הטוב שהיא עשתה לי. היא תמיד תהיה עמוק בלבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי