שחקן נבחרת אנגליה בעבר "התחנן לסקס" עם אחרת ימים אחרי חתונתו

נבחרת אנגליה בכדורגל | GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

אחד מהכובשים הבכירים בתולדות הפריימרליג כבר סיים את קריירת המשחק, אך מסתבר שהוא עדיין ממשיך להיות פעלתן גם מחוץ לדשא: "הוא לא היה מקסים במיוחד, היה לו דבר אחד בראש"

(גודל טקסט)

הכדורגלן וחלוץ נבחרת אנגליה בעבר, ג'רמיין דפו, סימס לאחות בבית חולים אותה הכיר "והתחנן לסקס" רק ימים לאחר שנישא לאשתו, דונה טיארניי. על פי דיווח אתמול (ראשון) ב-'סאן' הבריטי, דפו בן ה-39 ניסה להתחיל ולממש פנטזיות מיניות עם הבחורה המדוברת – אחות בתפקידה (40) ואמא לילד, כל זאת במהלך נסיעה ברכב הריינג' רובר שלו.

שחקן העבר, המזוהה בעיקר עם טוטנהאם ופורטסמות', מאמן כיום את קבוצת הנוער של טוטנהאם ואף משמש כשגריר של המועדון. דפו החל את הקשר עם אותה אחות בחודש יולי האחרון. כחודש לפני כן, ב-4 ביוני, התחתן עם זוגתו דונה בחתונה מפוארת בשווי של 200 אלף ליש"ט, כשתמונתם מהחופה כיכבה על השער של שלל הצהובונים באנגליה. לאחד מהם סיפר בהתייחסות למערכת היחסים שלהם: "זה העתיד שלי, זה לנצח, זה האדם איתו אני רוצה לבלות יחד את שארית החיים שלי". האמנם?

את שמה של האחות כמובן שלא חושפים, אך מספרים שהשניים החלו להתכתב אחרי ששחקן העבר שלח לה הודעה באינסטגרם וניסה לארגן פגישה. היא סיפרה ל'סאן': "פגשתי את ג'רמיין לפני שנים בבר, אבל שום דבר לא קרה. נשארנו קצת בקשר אבל לא דיברתי איתו שנים. ביולי האחרון הוא התחיל לשלוח לי הודעות באינסטגרם, פלירטטנו הרבה והוא היה נואש להיפגש. דפו לא היה מקסים במיוחד, היה לו דבר אחד בראש".

עוד טענה האחות, כי ברגע שהבינה שהוא נשוי, היא לא רצתה להמשיך בקשר איתו: "כשהבנתי שיש לו אישה, לא רציתי לדבר איתו יותר. זה לא בסדר והרגשתי רע לגבי הסיפור הזה". בנוסף לכך, גילתה כי בחודש אוגוסט, בתקופה שעדיין דיברו, דפו אמר לה שהוא רוצה "לעשות סקס במושב האחורי של הריינג' רובר שלו". את אשתו דונה פגש בינואר 2021, כשביקשה ממנו לחתום על חולצה עבור ילדים נזקקים. כעת, מכחיש דפו כל קשר למקרה וסוכניו לא הגיבו בנושא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי