"ישנתי ונחרתי": קורל סימנוביץ' חיכתה לזה חצי שנה, ואז קרה הדבר הבא

קורל סימנוביץ' | צילום: אינסטגרם

גם כשאת נשואה לשחקן בכיר, לא פשוט לחיות על הקו ובמקביל לקדם את הקריירה ולשמור על יחסי חברות קרובים. סימנוביץ' חוותה יום לא פשוט אך בהחלט משמח, ובסיומו סיכמה: "בסדר - נישן בברצלונה"

(גודל טקסט)

אחרי חצי שנה שהן לא נפגשו, קורל סימנוביץ' נחתה בישראל לצורך צילומים למותג "Guess" לו היא משמשת כפרזנטורית, ומיהרה לקבוע עם חברתה הטובה בר זומר. כזכור, אשתו ואם ילדיו של שחקן ברצלונה, סרג'י רוברטו, היא גם חברתן הטובה של זומר ונטע אלחמיסטר. שלושתן הכירו כאשר היו מיוצגות של שי אביטל, ומאז נשארו חברות קרובות. הן החליטו להיפגש אתמול (ראשון) בערב בהרכב כמעט מלא, למרות העייפות הכבדה שסוחבת עימה הנציגה שלנו בקבוצה הקטאלונית.

זומר, השורדת לשעבר, החליטה לשתף את מאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם מה קרה לחברתה לפני שהשתיים נפגשו, וקבעה ש"אין מצחיקה" כמוה: "סוף סוף קורל בארץ וקבענו להיפגש", פתחה הדוגמנית ואשת העסקים את דבריה, "היא מתקשרת אליי, פה, כשהיא מתחת לבית, ואומרת לי: 'בר אני גמורה, לא יודעת מה לעשות". זומר המשיכה, "אמרתי לה שאני דקה באה, אבל היא ענתה: 'אין, אני גמורה, אני נרדמת". שאלתי אם היא רוצה שנבטל, ואז קורל אמרה: 'אני גמורה, הייתי עכשיו בדיקור וכל הדיקור ישנתי ונחרתי!'. הדוגמנית צחקה וקבעה לבסוף: "אין ילדה מצחיקה כמו קורל סימנוביץ'". 

כמובן שהשתיים לבסוף נפגשו, וקורל הסבירה את הסיבה לעייפות הקשה: "כמה התגעגעתי לאחותי הבלונדינית! אני גמורה ברמות ובשוק שבאתי איתך. לא ישנתי כמה לילות ובגלל שבאתי לפה לכזה קצר, אני עושה הכל כדי לפגוש את החברות שלי אפילו כשאני לא ישנה, אבל בסדר – נישן בברצלונה". אשת הכדורגלן והישראלית הראשונה שמייצגת אותנו בכבוד בלה ליגה בהחלט צודקת. גם הבוקר התעוררה קורל לצילומים, הפעם לטובת קולקציית החורף המיוחד שלה ל-"טרמינל X", שלא תשכחו בטעות שחוץ מלהיות אמא, דוגמנית ואישה של כדורגלן, היא גם מעצבת אופנה שסיימה את לימודיה בשנקר. 

קורל סימנוביץ' ובר זומר | צילום: אינסטגרם
|

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי