אסי בוזגלו התפוצץ: "איך אדם מוכר מרשה לעצמו לכתוב פוסט כזה מזלזל?!" ‎‎

אסי בוזגלו | צילום: אינסטגרם

רגע לפני יום כיפור: איש התקשורת המוכר שיתף את מאות אלפי עוקביו בפוסט מכוון נגד כדורגלן העבר וזוכה הישרדות VIP, שממש לא נשאר חייב. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון הוציא אסי בוזגלו את הספר החדש שלו 'בין החיים למשחק', אך היום (שני) בעוד הוא מבלה עם אשתו עדי, אחיו מאור וגיסתו מירן במסיבת יום ההולדת המטורפת של עידו חג'ג' בקפריסין, ספג בוזגלו ביקורת אליה הוא ממש לא היה מוכן. איש התקשורת חנוך דאום העלה פוסט בנושא, ועקץ: "טוב עזבו, עם ביבי עוד יכולתי להתמודד אבל זה גדול עליי. אני מקפל".

בוזגלו לא נשאר חייב לפוסט של דאום והשיב: "כשהוצאתי את הספר ידעתי שיהיו את המצקצקים, מעקמי האף ומרימי הגבה. הכנתי את עצמי לזה, ובעיקרון גם בשום שלב בחיים שלי לא נתתי למה אנשים חושבים או אומרים עליי להפריע לי בדרך. קמתי לבוקר שהרבה מאוד אנשים שלחו לי את הפוסט של חנוך דאום. גילוי נאות – אני באופן אישי לא מכיר אותו, אבל הבנתי שהוא סופר מוכשר ואדם שנון. בינתיים הפוסט הוסר (לפחות היה עומד כמו גבר מאחורי המילים שלו). כל החיים התמודדתי עם סטיגמות של בן של כדורגלן, כדורגלן, מרוקאי. You name it".

השורד האחרון הוסיף ואמר: "גם שהפכנו להיות משפחה מפורסמת, מוכרת ומתוקשרת לא חסכו מאיתנו ביקורת. ולא, אני לא מתבכיין ולא מתמסכן (להפך, זה בונה אותי). התמודדתי ואתמודד כל החיים עם אנשים שוחושבים שהם יותר טובים וראויים ממני, אבל באמת איך בשנת 2022 אדם מוכר שמחשיב את עצמו נאור ופתוח מרשה לעצמו לכתוב פוסט כזה מזלזל ולא מכבד? כי מה? כי לא נולדתי סופר? אני לא מהחונטה שלך? אני לא ראוי בעיניך? מי מחליט מי ראוי למה בעולם הזה? מי קבע שמה שאתה כתבת בספרים שלך זו אמת צרופה והדברים שלי הם פחות חשובים, נכונים או מעניינים? נכון, אני לא ביבי, וגם אתה לא!".

הפוסט של אסי בוזגלו באינסטגרם | צילום: אינסטגרם
ההתנצלות של חנוך דאום | צילום: אינסטגרם

בוזגלו חתם את דבריו: "אבל אני אדם שעבר מספיק, שהרגיש שיש לו מה לומר על הדרך שלו. איפה זה מפריע לך? טרחת בכלל לקרוא את הספר לפני שהעלית את האמירה המזלזלת הזו וקבעת שאני לא ראוי מספיק? אז חברים, העולם הישן מת היום. כל מי שמרגיש שיש לו מה לתת לעולם מוזמן לעשות זאת ואל תתנו לאף אחד לקבוע לכם מי אתם ומה אתם שווים. אני באמת מאמין שלכל דבר ולכל אחד יש מקום, וברוך השם אני רואה שגם את הדברים שלי יש מי שצורך וקונה ותודה לכל מי שמצביע בידיים. רוצה לאחל גמר חתימה טובה לכולם, שנזכה לעשות חסד וטוב בין אדם לחברו".

מאז, הספיק איש התקשורת להתנצל וכתב לבוזגלו: "אני מעלה הרבה קידומים לספר, השתמשתי גם בספר של ביבי ואחרים. הסרתי את הפוסט מזמן, כי הבנתי שהבדיחה לא מגניבה, ובערב יום כיפור בוודאי שהיא צורמת ולא מתאימה לי. בהצלחה עם הספר". כדורגלן העבר שיתף את תגובתו של דאום בסטורי וכתב: "חברים נשכח ונסלח. גמר חתימה טובה לכולנו", ואפילו תייג את דאום. מאז, אסי דאג להסיר גם את הפוסט שלו המתייחס לדבריו של דאום. 

בכלל חוגג בקפריסין עם משפחת חג'ג' | צילום: אינסטגרם
ברית חדשה? אסי בוזגלו וחברו לאי עידן חביב לצידו של אנדי רם | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי