טום בריידי, לידיעתך: האם זה הגבר החדש של ג'יזל? ‎‎

ג'יזל | צילום: אינסטגרם

לאחר שאחד הזוגות הפופולריים בעולם הודיע על פירוק החבילה בתום 13 שנים של זוגיות, נשאלת השאלה - האם הברזילאית הלוהטת ודוגמנית העל כבר הספיקה לעבור הלאה? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

האם הגיע הקץ לנישואים של אחד הזוגות היפים והאהובים בארצות הברית, טום בריידי וג'יזל בונדשן? לפי "פייג' סיקס" של ה"ניו יורק פוסט", הקוורטרבק הגדול בכל הזמנים (45) ואשתו דוגמנית העל (42), שכרו כל אחד עורך דין מומחה לענייני גירושין על מנת להיפרד ולפרק את אימפריית המיליונים שלהם- בצורה היפה ביותר, עד כמה שניתן. השניים חיים בנפרד כבר מספר חודשים, זאת לאחר פיצוץ גדול שהיה ביניהם ושככל הנראה הביא להחלטה להיפרד ולפרק את החבילה. 

כזכור, בפברואר האחרון, הודיע בריידי כי החליט לשים סוף לקריירת הפוטבול ההיסטורית שלו בת 22 שנים, ולפרוש. המניע העיקרי, טען, היה רצונו לבלות יותר זמן עם אשתו ושלושת ילדיהם. אלא שהפרישה הזו החזיקה מעמד 40 יום בלבד, ואחרי פחות מחודש וחצי הודיע בריידי כי החליט לשוב לעונה נוספת במדי טמפה ביי. ההחלטה הזו לא התקבלה בעין יפה על ידי הברזילאית ולפי "פייג' סיקס", דוגמנית העל עזבה את בית המשפחה לאחר סדרה של ריבים עם בריידי בנוגע להחלטתו לשוב ל-NFL. 

"מעולם לא חשבתי שהריב שהיה ביניהם הוא מה שיוביל אותם לסיים את מערכת היחסים, אבל נראה שזה לגמרי שם", סיפר מקור לאתר האמריקאי, והוסיף: "אני לא חושב שיהיה ביניהם קאמבק, שניהם שכרו עורכי דין לענייני גירושין והם מאד רציניים בנוגע לחלוקת הרכוש ביניהם ומנסים להבין איך לעשות את זה כמה שיותר מהר". מצידו של הזוג המפורסם עדיין לא התקבלה תגובה, אך מיליוני העוקבים קבעו: "פיט דווידסון יהיה בן הזוג הבא של ג'יזל". בטוויטר מתקיים דיון סוער על כך שמעריצים בטוחים שהוא יהיה הריבאונד המושלם עבור אשת הספורטאי הענק. 

רק לאחרונה קים קרדשיאן והשחקן והקומיקאי האמריקאי (28) נפרדו, והעוקבים בטוחים שהוא "הזיווג המושלם עבור ג'יזל, שנכנסה חזרה לשוק הרווקים והרווקות". חוץ מקרדשיאן, לדיווידסון רשימה של אקסיות מפורסמות ויפות, כאשר בין היתר ניתן למצוא את הזמרת אריאנה גרנדה. עוד לפני ההכרזה הרשמית על הפרידה בין השניים, העוקבים סבורים ש"אין ספק שג'יזל ודיווידסון יהיו יחד בסוף. הם מאצ' מושלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי