בתו של אסי בוזגלו על החרם שחוותה: "לא רציתי שידעו שאני בוזגלו"

אייר בוזגלו | אינסטגרם

אסי ועדי בוזגלו נמצאים בעשייה מתמדת ואפילו חולמים על רילוקיישן לארה"ב, אך במקביל מעוררים לא מעט ביקורות. מי שנאלצה להתמודד עם ההשלכות היא בתם אייר, שחשפה את הנידוי הקשה שעברה

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי), בצאת יום הכיפורים, שודרה במהדורת החדשות של רשת 13 כתבה על אסי ועדי בוזגלו ביחד עם ארבעת ילדיהם. בני משפחת בוזגלו פתחו את הלב ודיברו על הספר החדש של אסי, שיתוף הפעולה עם אחיו מאור במיזם משקה האנרגיה המשותף, הבריונות ברשת בעקבות הסטוריז של עדי והרצון לעבור למיאמי ולחוות את החלום האמריקאי. נושא נוסף שעלה בשיחה הוא החרם שחוותה אייר בוזגלו (15), הבת הבכורה של זוכה "הישרדות VIP" ואשתו. 

"זה היה נורא, כי אני במשפחה שלי מקבלת המון חום ואהבה, אז ברגע שאתה מקבל אהבה מהמשפחה אבל לא מקבל אהבה מאחרים, אתה אומר 'רגע, למה הם אוהבים אותי' אבל הם (האחרים) לא אוהבים אותי?", שיתפה אייר וחשפה, "הרגשתי בושה לבוא ולהגיד להם 'מה, הילדה שלכם דפוקה', למה דווקא לה עושים את זה?", סיפרה בדמעות כשהוריה תומכים בה ויושבים לצידה.

במה זה התבטא? "לא אגיד שזה מחוסר פרגון, אבל זה לשים רגליים. לשפוט אותך על כל דבר קטן שאת עושה, זה להגיע ולפעמים להתעלם ממך כאילו את לא שם". כדורגלן העבר הוסיף לדברים של בתו ואמר: "זה יותר מזה – לא להזמין אותה לימי הולדת ולכל דבר הכי קטן, גם לאיזה גיבוש או לבית של חברה כשכולן הולכות והיא לא".

אייר סיכמה את התחושות שלה מהתקופה הלא פשוטה שהצליחה לעבור: "אין מה לעשות, אני באה ממשפחה מוכרת וזה לטוב ולרע. זה יכול היה לפתוח המון דלתות וזה כן פתח לי המון דלתות, אבל בבית ספר אני רציתי לבוא כמו כל תלמידה רגילה, לא רציתי שייתנו לי יחס מועדף. לא רציתי שהמורים שלי ידעו בכלל שאני בוזגלו".

בוזגלו האב הוסיף: "אני, כילד, אבא שלי רצה לשנות את השם משפחה. אמרתי לו 'אתה לא משנה שום שם משפחה – אני בוזגלו', ולא הבנתי מה הוא רוצה ממני. תראה מה היא אומרת לך עכשיו – 'דווקא בגלל שאני בוזגלו', עולם הפוך".

החרם הקשה שעברה הביא את המשפחה לנקודת קיצון לא פשוטה, נקודה שבה אסי החליט שאין ברירה, אלא שהוא גם יתערב. "נכנסתי לקבוצת וואטסאפ, רשמתי את השמות של הילדים, בהתחלה קיבלתי תגובות 'למה אתה רושם את השמות?', אמרתי להם שככה, שכולם פה ידעו. קודם כל, תדעו מי. אם ההורה לא יודע שהילד שלו מתנהג בצורה הזאת, מי ייתן לו בראש? ואז ילד אחרי ילד בא, הגיע לאייר והתחיל יותר בשיח, יותר "להתקפל". עד שיחליטו לעלות על מטוס למיאמי, תוכלו להמשיך ולעקוב אחרי כל משפחת בוזגלו המורחבת בעונה החדשה של "הבוזגלוס", שתעלה ביס ב-7/11. 

אייר בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי