וולקאם חדש בצהוב: משפחת זהבי עם חדשות משמחות במיוחד

שי וערן זהבי | צילום: אינסטגרם

אחרי שנים ארוכות באירופה, משפחת זהבי עשתה בקיץ האחרון את דרכה בחזרה לישראל בעקבות הקאמבק של ערן למכבי ת"א. לאחרונה, ממש בתקופת החגים, הצטרף אל חיק המשפחה חבר חדש

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתכוננת לדרבי הגדול, כאשר תפגוש את יריבתה העירונית הפועל תל אביב ביום שני הקרוב. ולדימיר איביץ' ושחקניו יעשו הכל כדי לצבוע את העיר בצהוב ולקחת הביתה שלוש נקודות חשובות. בזמן שהוא מתכונן עם חבריו לקבוצה למשחק החשוב, מתרגל ערן זהבי לרכש החדש שלו ושל משפחתו מחוץ לכר הדשא. 

כוכבה של מכבי ואשתו שי החליטו להפוך את החזרה לארץ הקודש למשמחת הרבה יותר עבור הילדים והמשפחה כולה, כאשר בחרו לצרף אליהם בן משפחה חדש אחרי שש שנים מעבר לים. ולא, הכוונה היא ממש לא לעוד זאטוט קטן, אלא לכלב החדש של המשפחה המפורסמת – לברדור מתוק כמו בסרטים, העונה לשם ג'ואי. הכלבלב הצטרף רגע לפני שהחלו החגים והפך להיות דייר קבוע בבית המשפחה בסביון, תוך כדי שהוא הכניס איתו הרבה שמחה ובעיקר מתיקות.

אף אחד לא יכול לעמוד בחמידות של הגור הקטן, לא הילדים – רוי והתאומות גיל ודור המככבים בסטורי של אמא שי עם ג'ואי, וגם לא שחקנה של הצהובים אשר משקיע גם הוא ברכש החדש. שי זהבי, הידועה כחובבת כלבים מושבעת וגדלה כל חייה עם כלב בבית, הייתה הוגת הרעיון לאמץ את הלברדור הלבן הביתה. אז אם גם אתם חובבי כלבים כמו משפחת זהבי, לכו ותאמצו לכם את חברו הטוב ביותר של האדם. שמחה גדולה בלב מובטחת מראש. 

משפחת זהבי עם ג'ואי, הכלב החדש | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי