נשות שחקני ליגת העל במתקפה: "השם ישלם לכם, נבלות"

ליז שכטר
| צילום: אינסטגרם

גם עולם הכדורגל הישראלי לא הצליח להישאר אדיש לפיגוע האכזרי שאירע אמש סמוך לירושלים, בו נרצחה סמלת נועה לזר בת ה-18. לירון שרון עם התגובות ההמומות

(גודל טקסט)

דווקא בערב חג הסוכות, מדינת ישראל התעוררה היום (ראשון) לעוד בוקר קשה. אתמול בלילה מחבל פתח באש לעבר קבוצת חיילים ופצע באורח אנוש את סמלת נועה לזר, שלמרבה הצער מתה מפצעיה בבית החולים כשהיא בת 18 בלבד. האירוע המזעזע הרעיד מדינה שלמה, וגם בעולם הכדורגל לא נותרו אדישים לפיגוע האכזרי. נשות השחקנים הכי אהובים בליגת העל הביעו את רגשותיהן בפני מאות אלפי העוקבים באינסטגרם, ולא הצליחו לעבור על התקרית בשתיקה.

ליז שכטר העלתה סרטון בו נראים תושבי שועפאט חוגגים את הפיגוע הקשה וכתבה: "ככה חגגו אתמול הרשעים על הדם שלנו! השם ישלם לכם אחד ואחת על כל דם שנשפך, על הרוע, על האכזריות ועל הזיקוקים והסוכריות ינבלות!", שכטר שיתפה את העוקבים בעודה בוערת מעצבים, זאת לאחר שנתקלה בפוסט של אמיר חצרוני. כצפוי, אשתו של שחקן הפועל באר שבע לא הבליגה גם על הדברים הללו, והוסיפה: "אתם הכי חלאות, שחייבים לעבור לגור שם מהר".

כמוה, גם מירן בוזגלו התקשתה לשאת את הכאב, ושיתפה את מאות אלפי עוקביה: "חג שמח עבור משפחה אחת זה כבר לא יהיה… בסך הכל ילדה בת 18! הלב נשבר, השם יקום דמך! מתי יתעוררו פה ויתנו עונש כבד למחבלים ולמשפחותיהם? מתי?!!". גם שי זהבי שיתפה את התמונות הנוראיות ושאלה: "מתי זה ייגמר? נשבר הלב", ומאי ורד לא נשארה אדישה והוסיפה: "ילדה! פשוט ילדה שלא תחזור בגלל מחבל. נשרף לי הלב". גם אור אצילי, דנה וושצינה, טניה ויטור, בר רשתי, שונית חמד ועוד שיתפו והשתתפו בצער המשפחה על האובדן הנוראי. 

הסטורי של מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם
הסטורי של ליז שכטר | צילום: אינסטגרם
הסטורי של מאי ורד | צילום: אינסטגרם
הסטורי של ליז שכטר | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי