מיליון שקלים תוך שעה: ההישג המטורף של אור לוזון

אור לוזון עם אביה עמוס לוזון | אור גפן

ביתו של עמוס לוזון ואחותו של גיא ממשיכה להתקדם בעולם האופנה, וההצלחה לא איחרה לבוא אחרי ההשקה הנוצצת אליה הגיעו גם טל בן חיים, עדן בן זקן, דניאל גרינברג ורוסלנה רודינה

(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע חגיגי ומרגש במיוחד עבור לא אחרת מאשר אור לוזון (27), בתו של עמוס לוזון, שהיא כבר לגמרי שם בפני עצמה אחרי השנה האחרונה שעברה עליה. אורלו (שם החיבה שלה), סטייליסטית צעירה למקרה שלא הכרתם, השיקה קולקציית קפסולה בעיצובה עבור המותג "עדיקה". הנתון המטורף של בתו של המיליארדר: בתוך שעה בלבד אתר האונליין של המותג מכר ב-800 אלף שקלים בזכותה.

לאירוע ההשקה שהתקיים בסניף דיזנגוף סנטר הגיעו אבא עמוס כמובן, מלווה בבת הזוג שלו אירית רחמים, החברים הקרובים שלה ליאן וטל בן חיים, בן הדוד גיא לוזון, רוסלנה רודינה, דניאל גרינברג, אוריה עזרן, שי מיקה, אדל בספלוב, עדן בן זקרן ובעלה שוקי ביטון, מיקי בוגנים, אלין כהן, רותם חג'ג', עדי כרמלי, ניבר מדר וגם כוכבת הילדים וזוגתו של הכדורסלן יפתח זיו, קים אור אזולאי.

מיס לוזון הציגה את הסטייל המאפיין אותה ומציעה לראשונה פריטי יוניסקס שהם "Must Have" בגזרות אוברסייז ומגוון טרנדים חמים לעונה הקרובה. הקולקציה תימכר בסניף דיזנגוף סנטר ובאתר החברה במלאי מוגבל ולחול המועד בלבד. כשהיא כבר עם הקהל של 105 אלף עוקבים, אור נחשבת לשם עולה בעולם האופנה, משמשת לסטייליסטית הצמודה של עומר אדם ובר רפאלי וחברה קרובה של כדורגלנים דוגמאת בן חיים, שלומי אזולאי וניב זריהן.

החברים באו לתמוך. לוזון עם ליאן וטל בן חיים | אור גפן
אבא גאה. עמוס לוזון עם זוגתו אירית רחמים | אור גפן
האב והאח. עמוס וגיא לוזון | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי