את מי הוא אוהד? הכירו את החבר החדש של הנכדה של יענקל'ה שחר

נועה שחר עם רועי זרח | אינסטגרם

בזמן החופשה מהצבא שסידר לה חג הסוכות, נועה שחר קפצה לבילוי בתל אביב ובתיעוד ממנו הציגה מה שנראה כמו זוגיות טרייה. אבל האם הוא אוהד את מכבי חיפה? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תעמוד הערב (שלישי, 19:45) בפני אתגר גדול מאוד, כשתארח באצטדיון סמי עופר את יובנטוס בניסיון לגרוף נקודות בכורה בקמפיין הנוכחי בליגת האלופות, וכשהיציעים צפויים להיות מלאים עד אפס מקום, יש אוהדת אחת שאנחנו מאוד מקווים לראות. אחת הירוקות השרופות מהבית היא לא אחרת מנועה שחר, נכדתו של הבעלים של אלופת המדינה, יענקל'ה שחר, שאת המשחק הענק מול פריז סן ז'רמן החמיצה בעקבות השירות הצבאי שלא מזמן החלה.

הערב נקווה שבאדיבות חופשת חג הסוכות, היא תוכל להגיע לעודד את הקבוצה של סבא שהיא כל כך אוהבת. ואם כבר מדברים על אהבה, מסתבר שיש אחת כזאת בחייה של החיילת הצעירה. נועה שיתפה אמש את אלפי העוקבים שלה לראשונה בתמונות בה היא מתנשקת עם בחור צעיר בשם רועי זרח. השניים בילו אתמול יחד בעיר הגדולה, כשהגיעו לתל אביב ליהנות מהופעה של הרכב המוזיקה האלקטרונית "רד אקסס". נועה, בשמלה ירוקה, העלתה תמונה של נשיקה לוהטת ורועי שיתף פוסט שבו כתב: "היא אחת ששווה לשמור". נו ברור!

אז אמנם בן הזוג של הנכדה של יענקל'ה הוא אינו כדורגלן אם לרגע תהיתם, אבל גם הוא מגיע מעולם הספורט. זרח, שגדל בבצרה, זכה לפני ארבע שנים באליפות ישראל בוויקבורד (סקי מים בכבלים), לאחר ששנים התאמן תחת עומרי בן נתן ואף אימן בעצמו באגם בדרום תל אביב. אז אמנם לא ידוע לנו איזו קבוצה הוא אוהד, אבל המדור בטוח שאוהדת נאמנה כמו נועה ודאי תדאג לקחת את החבר החדש שלה איתה למשחקים. ועד אז, כל שנותר לנו לעשות זה נאחל לזוג הצעיר הרבה בהצלחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי