כוכב ה-NBA לשעבר נעצר לאחר שהיכה את בנו בן ה-10

play
ממשיך להסתבך. גורדון | GettyImages, Jonathan Daniel
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10 06:28

שני שוטרים אזקו את בן גורדון בנמל תעופה בניו יורק, בנו נלקח לבדיקות בבית החולים. ב-2020 חשף שחקן העבר כי הוא סובל ממאניה דפרסיה, וניסה להתאבד

(גודל טקסט)

בן גורדון נעצר אמש (שני) בנמל תעופה בניו יורק, לאחר שהיכה, לכאורה, את בנו בן העשר. לפי TMZ, כוכב ה-NBA לשעבר נאזק סביב השעה 21:00 שעון ארצות הברית, תוך שהוא ממתין לטיסה לשיקגו, במעצר שבו נפצעו שני שוטרים – עדיין לא ברור כיצד. דודתו של הילד לקחה אותו לבדיקות בבית החולים.

זו לא הפעם הראשונה ששחקן העבר, כעת בן 39, מסתבך עם החוק. ב-2017 נעצר פעמיים לאחר שהיכה שני אנשים שונים, וב-2020 חשף במכתב שפרסם ב"פליירס טריביון" כי הוא סובל ממאניה-דפרסיה, ואף ניסה להתאבד לאחר עזיבתו את ה-NBA ב-2015.

שחקן שיקגו בולס לשעבר בן גורדון
ממשיך להסתבך. גורדון | GettyImages, Jonathan Daniel

"היה שלב מסוים שחשבתי להרוג את עצמי מדי יום במשך שישה שבועות שלמים", כתב. "הייתי עולה לגג של הבניין בו התגוררתי בארבע לפנות בוקר, נשען קדימה, מביט למטה וחושב לעצמי, 'אני באמת הולך לעשות את זה. אני עומד לברוח מכל החרא הזה. איבדתי את הקריירה, הזהות והמשפחה פחות או יותר באותו זמן. הייתה מדוכא לגמרי. לא אכלתי, לא ישנתי, וכשאני אומר שלא ישנתי, אני מתכוון לנדודי שינה רציניים. שם השדים התחילו לצאת. אתה קם באמצע הלילה, בחוץ הכל שקט, אתה לבד עם המחשבות שלך, ומתחילה פסיכוזה.

"בשלב מסוים התחילו התקפי חרדה. בכל פעם שהם באו, הרגשתי שמגיע חור שחור ושואב אותי פנימה. הנשמה שלי היתה חנוקה. נהגתי לשבת על הרצפה בחדר ולצרוח את נשמתי, כמו חיה, ובנקודה הזו כבר לא הרגשתי שאני חי. הרגשתי שעליתי לעולם הבא. אמיתי לגמרי. לא הבנתי מה לעזאזל קורה איתי. לא ראיתי פסיכולוג מעולם, אז ההסבר היחיד שהיה לי למצב הוא שאלוהים מעניש אותי. חשבתי שמגיע לי למות. לעזאזל, הפכתי להיות אובססיבי לגבי המוות שלי. זה כל שהתעניינתי בו, כל מה שחשבתי עליו, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. לילה אחד עליתי עם חבל כרוך סביב הצוואר. עמדתי לעשות את זה, כי לא יכולתי לשאת את הסבל הזה יותר. למזלי, הצלחתי להתפכח".

גורדון, שהיה אחד הקלעים הבולטים ב-NBA בעשור הראשון של המילניום וזכה בתואר השחקן השישי של העונה ב-2005, עבר ארבע קבוצות בליגה: לשיאו הגיע בשיקגו, הקבוצה שבחרה אותו שלישי בדראפט 2004, ולאחר מכן נדד בין דטרויט, שארלוט ואורלנדו, עד שנפלט מהליגה ב-2015. בסך הכל הוא רשם 744 הופעות ב-NBA וקלע 15 נקודות בממוצע למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי