לא רק על הדשא: אחותו של כוכב הכדורגל משגעת את אנגליה

ג'יאולי סקמאקה | צילום: אינסטגרם

חשבתם שכושר המשחק הפנטסטי בו הכוכב מצוי לאחרונה יתפוס את מירב הכותרות בממלכה? אחותו חשבה אחרת לחלוטין. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

ג'אנלוקה סקמאקה, חלוצה של ווסטהאם יונייטד ושל נבחרת איטליה, מצליח כבר בגיל 23 להמם את הפרמייר ליג- אך הוא ממש לא היחיד במשפחה שלו שעושה זאת. מאז שהגיע למועדון הלונדוני בקיץ הספיק  האיטלקי להבקיע ארבעה שערים, כולל אחד נגד פולהאם ביום ראשון האחרון, והצליח, באופן מתבקש, להטריף את האוהדים. בדומה לו, גם אחותו הגדולה, ג'יאולי, שעוזרת לו להתמקם בלונדון ומסובבת אחריה ראשים בקצב מסחרר.

אחותו של הכדורגלן היא בלוגרית של כושר ואורח חיים בריא, כשמספר העוקבים שלה באינסטגרם הוא פי שתיים משל אחיה הכוכב העולה, והיא מתקרבת לחצי מיליון איש שעוקבים אחריה. לא סתם היא צמודה לאחיה הצעיר- לשניים יש קשר מיוחד, כשג'יאולי עזרה לגדל את סקמאקה מאחר ואימם נאלצה לעבוד רוב הזמן כיוון שהאבא לא היה בתמונה. אז לא, היא לא בת הזוג שלו כמו שהרבה חושבים בעקבות ההופעות התדירות שלה באיצטדיון וברשתות החברתיות, היא דם מדמו.

שני האחים עושים את לונדון כאשר שניהם רווקים, ואהבתם המשותפת מעבר למשחק היא- קעקועים. כשחתם בווסטהאם סיפר: "אבא שלי לא חי עם אמא שלי כבר הרבה מאד זמן. הם לא גרושים כי הם מעולם לא נישאו. מי שגידלו אותי היו אמא שלי ואחותי הגדולה, הן שתיהן המשפחה שלי". וכך יצא שהאחות הגדולה לקחה חסות על אחיה הכדורגלן והגיעה לכל המשחקים שלו מאז שהוא ילד, וחברים שלו "משגעים" אותו בנוגע אליה. אפשר להבין מדוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי